کد خبر: ۸۱۸۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳

ارتفاع برف در کوهرنگ به بیش از یک متر رسید

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش ۶۷ سانتی‌متر برف در این شهرستان طی شبانه۲روز گذشته خبر داد و گفت: با احتساب بارش جدید، ارتفاع برف در این شهرستان به ۱۰۷ سانتی‌متر رسید.
ارتفاع برف در کوهرنگ به بیش از یک متر رسید
آفتاب‌‌نیوز :

مهران چراغپور با اشاره به پایان بارش‌های ناشی از سامانه اخیر در این استان اظهار داشت: این سامانه در شهرکرد و بروجن هر کدام ۲۵ سانتی‌متر برف، در لردگان هشت سانتی‌متر، اردل ۱۷ سانتی‌متر، فارسان ۳۸ سانتی‌متر، سامان ۳۶ سانتی‌متر، فرخشهر ۳۰ سانتی‌متر، ایلبگی ۲۸ سانتی‌متر و بلداجی ۲۷ سانتی‌متر برف به همراه داشته است.

وی ادامه داد: در دیگر نقاط استان نیز بارش برف به همراه باران گزارش شده است که در نتیجه آن برف مذاب در بن ۲۴ میلیمتر، سورشجان ۳۲ میلیمتر، مالخلیفه ۴۶ میلیمتر، لیرابی ۳۱.۵ میلیمتر، دوآب صمصامی ۳۹ میلیمتر، آلونی ۲۹ میلیمتر و دزک ۱۹ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بارش‌ها در تمامی نقاط استان به پایان رسیده است اما برای صبح چهارشنبه، شکل‌گیری بارش‌های جزیی برای مناطق شرقی استان دور از انتظار نیست.

چراغپور از کاهش دما برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و گفت: برای روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین