کد خبر: ۸۱۸۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
انهدام باند مواد مخدر در جنوب‌شرق کشور

کشف محموله ۳ تنی مواد مخدر در چابهار / ۵ متهم دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: سه تن مواد مخدر از یک باند اصلی قاچاق مواد مخدر پس از ماه‌ها رصد اطلاعاتی در یک اقدام هماهنگ و غافلگیرانه در چابهار کشف شد و دراین‌باره پنج متهم دستگیر شدند.
کشف محموله ۳ تنی مواد مخدر در چابهار / ۵ متهم دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی شمس‌آبادی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان پس از ماه‌ها رصد اطلاعاتی و تحت‌نظر داشتن این باند امروز پنج خودروی حامل مواد مخدر جاسازی‌شده به‌همراه چند قبضه سلاح جنگی و مهمات کشف شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان، وی افزود: این باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور با توجه به امکانات بروز، خودرو، تجهیزات و به‌ویژه سلاح جنگی که در اختیار داشتند قصد انتقال محموله مواد مخدر را به عمق کشور داشتند.

وی ادامه داد: این محموله مواد مخدر شامل دو تن تریاک و یک تن شیشه بود که پس از دستگیری متهمان و کشف مواد مخدر بازپرسی و قاضی کشیک پرونده را پیگیری کردند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تصریح کرد: نیرو‌های اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان در جای جای این استان پهناور همیشه بیدار هستند و در مبارزه با مواد مخدر فعالیت شبانه‌روزی دارند که جا دارد از زحمات و تلاش‌های آن‌ها به‌صورت ویژه تشکر و قدردانی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین