کد خبر: ۸۱۸۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

وزیر ارتباطات: با قطع اینترنت در زمان کنکور مخالفت کردیم/ فقط در حوزه‌های امتحانی قطع می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ با قطع اینترنت در زمان کنکور کاملا مخالفت کردیم و بنا شد فقط بصورت موضعی در حوزه‌های امتحانی قطع شود.
وزیر ارتباطات: با قطع اینترنت در زمان کنکور مخالفت کردیم/ فقط در حوزه‌های امتحانی قطع می شود
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی زارع‌پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص بحث کنکور گفت: دوستان سازمان سنجش همانطور که در رسانه‌ها هم منتشر شد دنبال این بودند که اینترنت به شکل سراسری قطع شود و ما با شدت با این موضوع مخالفت کردیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ما اعتقاد داریم که اینترنت مانند هوا می‌ماند و در حال حاضر همه زندگی مردم از جمله اقتصاد، کسب و کار، آموزش، فرهنگ و سرگرمی به اینترنت وابسته شده است و نمی‌توان اینترنت را قطع کرد.

زارع‌پور بیان کرد: مشکل دوستان سازمان سنجش روز گذشته در جلسه شورای بررسی شد و درخواست آنها با 4 شرط موافقت شد.

وی افزود: ما به کسانی که در محدوده حوزه امتحانی هستند با اطلاع‌رسانی قبلی پیامی را ارسال می‌کنیم که آمادگی داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بنابراین در شورای امنیت کشور با این ۴ شرط که صرفا در همان ساعت کنکور، در محدوده حوزه امتحانی، اینترنت همراه با اعلام قبلی موافقت شد برای اینکه نگرانی و دغدغه‌هایی که در سلامت کنکور است رعایت شود.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: البته ما اعتقاد داریم روش‌های بسیار پیشرفته‌تر، بهتر و فناوری‌ای برای مبارزه با تقلب در حوزه‌ها وجود دارد که دوستان سازمان سنجش باید به این سمت حرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین