کد خبر: ۸۱۸۸۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

دو تصادف در تهران با ۴ کشته

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ چهار تن درپی وقوع دو تصادف رانندگی در ساعات اولیه بامداد امروز خبرداد.
دو تصادف در تهران با ۴ کشته
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احسان مومنی به دو تصادف رانندگی رخ داده در بامداد امروز در معابر تهران اشاره کرد و گفت:‌ در ساعت۲:۵۵ بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال حرکت در بزرگراه شهید لشگری بود که ناگهان در ابتدای پل ایران‌خودرو با گاردریل‌های کناری مسیر بخورد کرده و پس از کشیده شدن بر روی گاردریل‌ها متوقف شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه و شدت آن متاسفانه سرنشین پژو ۴۰۵ دردم جان خود را از دست داد، گفت:‌راننده خودرو نیز مصدوم شد که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. کارشناسان پلیس راهور علت وقوع این حادثه را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله اعلام کردند.

مومنی همچنین به حادثه دوم به فاصله حدود نیم ساعت پس از حادثه اول اشاره کرد و گفت:‌در ساعت ۳:۳۰ بامداد یکدستگاه سواری پژو ۲۰۷ در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری بود که بعد از تقاطع خیابان فرجام اقدام به ترمز ناگهانی کرد. متاسفانه راننده این خودرو به دلیل سرعت زیاد امکان کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و با رفیوژ میانی بزرگراه برخورد کرد. در ادامه تابلوی راهنمایی و رانندگی وارد کابین سواری پژو ۲۰۷ شده و این خودرو واژگون شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد:‌ بر اثر این تصادف دو سرنشین سواری پژو ۲۰۷ از داخل کابین به بیرون پرتاب شدند. راننده نیز به دلیل شدت برخورد در کابین محبوس شده بود که با حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که این سه نفر در دم جان خود را از دست داده‌اند.

وی در پایان به رانندگان هشدار داد که با سرعت مجاز و در مواقعی مانند بارش برف و باران با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و تمامی سرنشینان خودرو نیز حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین