کد خبر: ۸۱۸۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

تاخیر در آغاز به کار مدارس برخی نقاط فارس

آموزش و پرورش فارس طی اطلاعیه‌ای از تاخیر در آغاز به کار مدارس در بعضی مقاطع مناطقی از این استان برای روز شنبه ۲۴ دی خبر داد.
تاخیر در آغاز به کار مدارس برخی نقاط فارس
آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام آموزش و پرورش استان فارس؛ در پی کاهش شدید دما و برودت هوا، شروع فعالیت کلاس‌های درس مدارس برخی مناطق استان در روز شنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ با تاخیرآغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا و برابر اعلام آموزش و پرورش فارس، "باتوجه به بارش برف هفته گذشته در برخی مناطق استان فارس و کاهش شدید دما و برودت هوا و برای تامین سلامت دانش‌آموزان، کلاس‌های درس در برخی مناطق این استان در روز شنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح با یک و نیم ساعت تاخیر و راس ساعت ۹صبح اغاز خواهد شد. "

این اطلاعیه حاکیست که " تمامی مدارس شامل مهد‌های کودک، مراکز پیش دبستانی، دبستان، متوسطه اول و دوم در شهرستان‌های آباده، اقلید، سرچهان با یک و نیم ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. "

اطلاعیه یاد شده یادآور شده است که " تمام مدارس شهرستان پاسارگاد به جز مدارس متوسطه دوم نیز در نوبت صبح با یک و نیم ساعت تاخیر فعالیت خود را اغاز خواهند کرد. "

به استناد اطلاعیه آموزش و پرورش، "امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم (ویژه بزرگسالان) در همه مناطق استان به قوت خود باقیست وراس ساعت مقرر برگزار خواهد شد. همچنین امتحانات داخلی نیز در این مناطق، در همین روز برگزار و لغو نخواهد شد. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین