کد خبر: ۸۱۸۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

شهرکرد سردترین مرکز استان

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های شب گذشته در برخی مناطق استان، گفت: از ساعات عصر امروز همچنین امشب سامانه بارشی موجود در استان به تدریج غالب مناطق را دربرمی‌گیرد و موجب وقوع بارش به ویژه به صورت برف در اکثر مناطق خواهد شد.
شهرکرد سردترین مرکز استان
آفتاب‌‌نیوز :

معصومه نوروزی درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با ورود یک سامانه بارشی ضعیف به استان از شب گذشته شاهد وقوع بارش‌های پراکنده به صورت برف در مناطق کوهرنگ و بازفت بودیم، پیش‌بینی می‌شود صبح امروز نیز این بارش‌ها به صورت پراکنده تداوم داشته باشد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: از ساعات عصر امروز همچنین امشب سامانه بارشی ذکر شده به تدریج غالب مناطق استان را در برمی‌گیرد و موجب وقوع بارش به ویژه به صورت برف در اکثر مناطق خواهد شد، شدت فعالیت این سامانه در منطقه کوهرنگ بیش از سایر مناطق پیش‌بینی می‌شود و در نواحی شرقی استان مانند شهرکرد، بروجن و سامان ضعیف خواهد بود.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌های این سامانه نسبت به سامانه بارشی قبلی ضعیف‌تر است، ادامه داد: شدت فعالیت این سامانه بارشی طی امشب تا اواسط وقت فردا پیش‌بینی می‌شود، اما در ساعات بعد از ظهر روز یکشنبه از شدت آن کاسته شده و به تدریج از چهارمحال و بختیاری خارج می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: برای صبح روز دوشنبه کاهش نسبی دمای هوا و همچنین وقوع پدیده مه در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری انتظار می‌رود، صبح امروز نیز شهرکرد با کمینه دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین مرکز استان در کشور به ثبت رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین