کد خبر: ۸۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

افت مخاطبان گلدن‌گلوب

پخش زنده مراسم گلدن‌گلوب که دو روز پیش هشتادمین دوره آن با اجرای جرود کارمایکل برگزار شد و بار دیگر شاهد حضور چهره‌های مشهور دنیای فیلم و تلویزیون بود، تماشاگرانی کمتر از همیشه داشت.
افت مخاطبان گلدن‌گلوب
آفتاب‌‌نیوز :

پخش زنده مراسم گلدن‌گلوب که دو روز پیش هشتادمین دوره آن با اجرای جرود کارمایکل برگزار شد و بار دیگر شاهد حضور چهره‌های مشهور دنیای فیلم و تلویزیون بود، تماشاگرانی کمتر از همیشه داشت.

گلدن گلوب که پس از یک سال وقفه دوباره با حضور میهمانان برگزار شد، فقط ۶.۳ میلیون بیننده مستقیم داشت و کمترین میزان تماشاگر خود را در تاریخ ثبت کرد. این مراسم حتی از سال ۲۰۲۱ که به میزبانی تینا فی و امی پولر برگزار شد و ۶.۹ میلیون تماشاگر داشت نیز بیننده کمتری جذب کرد. سال ۲۰۲۰ این مراسم ۱۸.۳ میلیون تماشاگر را پای تلویزیون نشانده بود.

از نظر نرخ جذب تماشاگران رده سنی ۱۸ تا ۴۹ نیز نرخ امسال ۱.۱ بود که در مقایسه با نرخ ۱.۵ سال ۲۰۲۱ به میزان ۲۶ درصد کاهش داشت.

برگزاری مراسم در روز میانی هفته بر کاهش بینندگان بی‌تأثیر نبود. با‌این‌حال، صفحات دیجیتال و ویدئویی در مجموع ۱۱ میلیون بازدیدکننده داشت که ۵۴ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود.

شبکه ان‌بی‌سی که شریک رسانه‌ای گلدن‌گلوب است، از پخش هفتادو‌نهمین برنامه در سال ۲۰۲۲ خودداری کرده بود و این برنامه به‌صورت خصوصی و در بورلی هیلتون بدون حضور هیچ‌یک از نامزد‌ها برگزار شد.

گلدن‌گلوب در عین حال تنها مراسم اهدای جوایز نیست که با کاهش تماشاگر روبه‌رو شده و جوایز امی نیز در ماه سپتامبر امسال ۲۵ درصد از مخاطبانش را به نسبت سال ۲۰۲۱ از دست داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین