کد خبر: ۸۱۹۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

بشار اسد: حمایت‌های ایران را فراموش نخواهیم کرد

رییس جمهور سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین کشور به سوریه است و در جنگ هم در کنار ما ایستاد و ما حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهیم کرد.
بشار اسد: حمایت‌های ایران را فراموش نخواهیم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دمشق، ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور اسلامی ایران،خطاب به امیر عبداللهیان اظهار کرد: سفر جنابعالی هم از حیث دوجانبه و هم از حیث منطقه‌ای برای ما مهم است.

وی افزود:جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین کشور به سوریه است و در جنگ هم در کنار ما ایستاد و ما حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهیم کرد.

رئیس جمهور سوریه با تأکید بر اهمیت سفر آتی ابراهیم رئیسی به سوریه، بر آمادگی و اراده جدی دمشق بمنظور تلاش مشترک و زمینه سازی برای موفقیت حداکثری این سفر تاکید کرد.

بشار اسد ضمن تشریح آخرین تحولات سیاسی و دیپلماتیک مرتبط با سوریه، بر ضرورت و اهمیت استمرار مشورت‌ها و هماهنگی‌ها میان دو کشور ایران و سوریه در موضوعات مهم و راهبردی دوجانبه و منطقه ای تاکید کرد.

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران شریک سوریه است و ما در کنار هم بوده و از همدیگر در زمینه‌های مختلف حمایت خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین