کد خبر: ۸۱۹۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
جدال پلیس و وزارت صنعت بر سر کیفیت خودرو

انتقاد شدید پلیس از وزارت صمت در پی توئیت اخیر سخنگوی وزارت/ بعد از ادیسون و پاستور، خودروسازان هم قیمت خودرو را کشف کردند

پلیس راهور همچنان شمشیر را از رو برای خودروسازان بسته نگه داشته و نسبت به کیفیت خودروی تولید داخل و قیمت آن شاکی است. رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی و آلودگی شهر‌های بزرگ به ویژه تهران مربوط به از رده خارج نکردن خودرو‌های فرسوده و تولید خودرو‌های بی‌کیفیت است.
انتقاد شدید پلیس از وزارت صمت در پی توئیت اخیر سخنگوی وزارت/ بعد از ادیسون و پاستور، خودروسازان هم قیمت خودرو را کشف کردند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ شریفی در واکنش به توئیت اخیر سخنگوی صمت گفت: جای بسی شگفتی دارد، سخنگوی وزارت صمت به جای شرمندگی و عذرخواهی از مردم به خاطر تولید خودروهای بی‌کیفیت، در مباحثی که خودشان سهم زیادی دارند، آن را به دیگران منتسب می کنند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی و آلودگی شهرهای بزرگ به ویژه تهران مربوط به از رده خارج نکردن خودروهای فرسوده از چرخه ترافیک و تولید خودروهای بی‌کیفیت که موجب تراکم ترافیک (تردد پنج برابری وسائل نقلیه در شهر تهران نسبت به ظرفیت معابر) و آلودگی روز افزون شرایط جوی است، می باشد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ این را هم گفت: نمایشگاه هایی که وزارت صمت در موضوعات مختلف در شهر ها به ویژه در تهران برگزار می‌کند، موجب تراکم ترافیک در سطح معابر و نارضایتی مردم می گردد که مسئولین مربوطه در این حوزه نیز باید شرمنده مردم باشند، نه طلبکار.

به گفته وی، مدیریت ترافیک صرفاً برعهده پلیس نیست و پاکسازی شبکه معابر در زمان برف و باران در شهرها بر عهده شهرداری و در راه‌ها بر عهده وزارت راه می‌باشد.

سخنگوی وزارت صمت پیش از این در توئیتی با انتقاد از پلیس نوشت: ‏«این روزها نظیر خیلی از روزها، شهروندان ناظر ناکارآمدی مدیریت ترافیک شهری هستند. بارش مختصر برف، ترافیک بی‌سابقه‌ای ایجاد کرده و ضعف عملکرد پلیس در مدیریت آن برهمه آشکار شده، اگر پلیس راهور یک صدم آنچه درمورد خودرو نظر می‌دهد به وظیفه ذاتی خود عمل کند شاهد چنین فجایعی نخواهیم بود.»

بعد از ادیسون و پاستور، خودروسازان هم قیمت خودرو را کشف کردند

پیش از این نیز جانشین پلیس راهور با کنایه گفته بود: بعد از ادیسون و پاستور و ...، خودروسازان هم قیمت خودرو را کشف کردند. به تنها چیزی که از خودرو اهمیت نمی دهیم، امنیت خودرو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
1
10
ده میلیون نفر ثبت نام کرده اند برای ۲۰ هزار ماشین یعنی الان ده میلیون نفر هستند که ماشین ندارند وهرکدام حداقل ۲۰۰ میلیون پول نقد دارند یعنی ۲۰۰ هزار میلیارد پول نقد سرگردان دست ملت.این علاوه بر یک گزارش انحرافی به حاکمان حکایت از یک فاجعه اقتصادی است حالا شما نگران ماشبن فرسوده هستید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین