کد خبر: ۸۱۹۴۱۹
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

ادارات و مدارس کدام استان‌ها فردا، سه شنبه ۲۷ دی تعطیل شد؟

به دلیل سرما و بارش برف و باران، ادارات و مدارس برخی شهرها فردا، سه شنبه ۲۷ دی تعطیل اعلام شد.
ادارات و مدارس کدام استان‌ها فردا، سه شنبه ۲۷ دی تعطیل شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

ادارات و مدارس برخی استان‌ها به دنبال افزایش سرما تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری برقرار می‌شود.

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان سه‌شنبه باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس و ادارات اصفهان فردا سه‌شنبه ۲۷ دی تعطیل نیست و پدیده مِه سنگین تا اواسط فردا ادامه دارد.

منصور شیشه فروش در گفتگو با مهر درخصوص فعالیت مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در روز سه‌شنبه ۲۷ دی اظهار داشت: با توجه به روال قانونی تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا، باید اداره هواشناسی استان وضعیت آلودگی هوا را اعلام کند که امروز هیچ اخطاریه‌ای درمورد آلودگی هوا صادر نکرده و مرکز بهداشت اصفهان نیز درخواستی برای تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا نداده است و براین اساس کمیته اضطرار آلودگی تشکیل نشد. بر این اساس فردا مدارس، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان طبق روال عادی باز هستند.

شیشه فروش درباره شدت گرفتن آلودگی هوای شهر اصفهان در ساعات عصر امروز، گفت: از هواشناسی این شرایط را پیگیری کردیم و این سازمان اعلام کرده که این پدیده مه آلودی و تشدید مه بدلیل ریزش هوای سرد و سنگین است که تا اواسط فردا ادامه دارد و به کاهش میدان دید منجر می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: از اواسط فردا سه‌شنبه تا اوایل روز چهارشنبه بارش برف و باران مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد که بیشترین بارش را مناطق دهاقان، سمیرم، شهرضا، زرین شهر، نایین و ورزنه خواهند داشت. تیم‌های مدیریت بحران و امدادی در این مناطق برای بازگشایی راه‌ها به حالت آماده باش در آمدند.

به گزارش مهر، شاخص کیفی هوای اصفهان امروز با ۱۶۳ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

مدارس مسجد سلیمان در نوبت صبح تعطیل شد

کلیه مدارس نوبت صبح فردا سه شنبه در شهرستان مسجدسلیمان تعطیل شد.

 بر اساس اعلام فرمانداری مسجدسلیمان، فعالیت حضوری کلیه مدارس نوبت صبح فردا سه شنبه (۲۷ دی ۱۴۰۱) مسجدسلیمان به علت بارندگی و آبگرفتگی تعطیل و آموزش در فضای برنامه شاد انجام خواهد شد.

مدارس مازندران کماکان فردا حضوری است

معاون استاندار مازندران، گفت: در جهت استمرار اجرای سیاست‌های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار، همانند امروز تا پایان هفته ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، موسسات و مراکز دولتی، به استثنای نهاد‌های عمومی خدماتی، امدادرسان و دارای نوبت کاری از ساعت ۸.۳۰ صبح الی ۱۳ اعلام می‌شود.

امید محبی با اشاره به اهتمام و صرفه جویی مردم در مدیریت مصرف گاز در دو روز گذشته، اظهار کرد: مدارس و دانشگاه‌های مازندران کماکان از فردا تا آخر هفته به‌صورت حضوری فعالیت می‌کنند. دو شهرستان آمل و بابل شب گذشته به‌دلیل کاهش دما و برودت هوا مجبور به تعطیلی مدارس خود شدند که با صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز از سوی شهروندا؛ از فردا هیچ مشکلی برای فعالیت نخواهند داشت.

به گفته معاون استاندار مازندران، در جهت استمرار اجرای سیاست‌های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار، همانند امروز تا پایان هفته ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، موسسات و مراکز دولتی، به استثنای نهادهای عمومی خدماتی، امدادرسان و دارای نوبت کاری از ساعت ۸.۳۰ صبح الی ۱۳ اعلام می‌شود.

فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی آذربایجان شرقی به شیوه عادی بازگشت

 بر اساس اطلاعیه استانداری آذربایجان شرقی فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان از روز سه‌شنبه ۲۷ دی به شیوه عادی بازمی‌گردد.

بر این اساس فعالیت مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها هم به‌صورت حضوری بوده و کلاس‌های درس و امتحانات طبق معمول برگزار خواهد شد.

در هفته جاری ادارات آذربایجان شرقی به جهت مدیریت مصرف انرژی تعطیل و یا با کاهش ساعت کاری فعالیت کردند و مراکز آموزشی هم تعطیل یا غیرحضوری شدند.

بازگشت فعالیت ادارات و مراکز آموزشی استان به رویه عادی در حالی صورت می‌گیرد که مصرف گاز استان در روز گذشته ۴۲ میلیون متر مکعب بود و همچنان بالاست و مدیریت مصرف انرژی ضروری است.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی استان کردستان تا آخر هفته

مدارس مقاطع ابتدایی ۶شهرستان استان کردستان تا آخر هفته جاری غیر حضوری اعلام شد.

آموزش و پرورش استان کردستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان در شهرستان‌های سنندج ـ کامیاران ـ دیواندره ـ قروه ـ دهگلان و بیجار در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ دی ماه جاری تمامی مدارس روستایی و شهری در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی [شاد]برگزار می‌گردد.

برخی مدارس کرمانشاه در نوبت صبح سه‌شنبه غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز سه‌شنبه ۲۷ دی خبر داد.

«افشین یگانه» دوشنبه شب در گفتگو با ایرنا، دلیل این تعطیلی را سرمای شدید هوا در این دو شهرستان اعلام کرد و افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به بارش برف سنگین از روز شنبه ۲۴ دی ماه در بیشتر نقاط استان کرمانشاه گفت: فعالیت مدارس در استان کرمانشاه در روز شنبه با دو ساعت تاخیر و روز یکشنبه نیز غیرحضوری شد.

بارش سنگین برف راه ارتباطی ۱۹۰ روستای سنقروکلیایی را مسدود کرد و دمای هوا شهرستان کنگاور نیز به زیر صفر رفت. بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا (سه شنبه) استقرار شرایط نسبتاً ناپایدار در سطح استان در بعضی ساعات سبب افزایش ابرناکی آسمان می‌گردد.

شایان ذکر است این شرایط ممکن است بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای نیز در نواحی جنوبی استان در پی داشته باشد.به دنبال این وضعیت از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری بتدریج با تقویت شرایط پایدار و نفوذ جریان‌های شمالی، کاهش دمای شبانه، ماندگاری هوای سرد و مه صبحگاهی، مهمترین پدیده جوی در سطح استان است.

فعالیت ادارات البرز به حالت عادی بازگشت/مدارس همچنان غیرحضوری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان روز سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری بوده و مهد‌های کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

 احمد افضلی شامگاه دوشنبه ۲۶ دی ماه در جلسه کمیته اضطرار استان اظهار کرد: با توجه به تمامی مسائل موجود استان از جمله؛ افت فشار گاز، تداوم سرما و همچنین آلودگی هوای البرز، تمامی مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی استان، روز سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری بوده و مهد‌های کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.
وی افزود: فعالیت کارمندان هم به حالت عادی خود بازگشته و تمامی ادارات البرز دایر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پایان از شهروندان البرزی خواست ضمن رعایت و صرفه جویی در انرژی و همچنین آلودگی هوای استان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

تعطیلی کلیه مدارس استان همدان به جز متوسطه دوم

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان همدان فردا -سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه- خبر داد.

به علت بارش برف، سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان فردا -سه شنبه ۲۷ دی‌ماه- در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛ تاریخ برگزاری امتحانات داخلی متعاقبا توسط مدارس اعلام خواهد شد.

مقتضی است؛ مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

مدارس ۲ شهرستان کرمانشاه غیرحضوری شد

برودت هوا، مدارس نوبت صبح دو شهرستان استان کرمانشاه را در روز سه‌شنبه(۲۷ دی) غیرحضوری کرد.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه در این خصوص گفت: فعالیت مدارس نوبت صبح شهرستانهای کنگاور و سنقروکلیایی در تمام مقاطع تحصیلی، فردا(سه‌شنبه، ۲۷ دی) غیرحضوری خواهد بود.

یگانه دلیل این امر را سرمای شدید هوا در این دو شهرستان اعلام کرد.

وی افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

امروز(دوشنبه) نیز مدارس ۱۰ شهرستان استان غیرحضوری بود.

مدارس بوشهر در دو نوبت روز سه‌شنبه تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس همه شهرستان‌های استان در تمام مقاطع فردا (سه شنبه ۲۷دی) در دو شیفت صبح و عصر تعطیل شد.

عبدالله گنخکی دوشنبه ۲۶ دی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌های گناوه، دیلم، دشتستان، بوشهر، دشتی، تنگستان، دیر، کنگان، جم و عسلویه به دلیل احتمال بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر در نوبت صبح و عصر سه شنبه ۲۷ دی ماه تعطیل است. با تعطیلی مدارس در تمام مقاطع در شهرستان‌های ذکر شده، آموزش در بستر شبکه شاد و به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: تمامی کودکستان‌های استاتدر نوبت صبح فردا تعطیل خواهند بود.

استان تهران:

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مدارس استان تهران در تمامی مقاطع فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد. کودکستان‌ها نیز در استان تهران فردا تعطیل هستند. همچنین بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و فروش روزانه مجوز طرح ترافیک برای روز سه شنبه از سوی شهرداری تهران ممنوع است. فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌های استان تهران و معادن شن و ماسه برای روز سه شنبه ۲۷ دی ماه ممنوع خواهد بود.

ملکی از شهروندان درخواست کرد از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از ماسک‌های مناسب N۹۵ استفاده کنند. روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند.

استان سمنان:

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان، فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد. همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

استان خراسان رضوی:

براساس مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به دلیل تداوم ناترازی انرژی، دورکاری فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها برای روز سه شنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه تمدید شد. گفتنی است مهد‌های کودک، مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی نیز تاپایان هفته تعطیل است و تمامی امتحانات لغو شده است.

استان خراسان جنوبی:

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه خبر داد.

استان گلستان:

براساس اعلام استانداری گلستان، تا پایان هفته آغاز ساعت کاری ادارات در استان گلستان از ساعت ۹ صبح خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.

استان فارس:

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۲
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
7
13
آیا فردا سه شنبه ۲۷ دی مدارس سیستان و بلوچستان تعطیل است
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
7
9
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
8
9
فرداباید طعتیل باشه
کرمانشاه هم تعطیل کنید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
8
10
کرمانشاه هم تعطیل کنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
4
16
اصفهان چطور شد
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
12
8
به نظر من فردا به صورت مجازی است
اخبار ملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
11
13
به دلیل سرمای شدید وکمبود گاز فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه استان های خراسان رضوی / خراسان جنوبی/تهران/اصفهان تعطیل شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
5
8
اصفهان را هم تعطیل کنید خیلی هوا آلوده شده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
3
6
کدام استان ها فردا ۲۷ دی تعطیل میباشد
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
3
6
ما اصفهانی ها چ گناهی کردیم خ هوا الودس من ۳ روز مریض شدم سر این موضوع آلودگی تعطیل کنید دیگ
مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
4
3
اصفهان هم تعطیل کنید
میر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
5
چرا فقط تهران تعطیل میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین