کد خبر: ۸۱۹۶۴۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

ادارات و مدارس کدام استان‌ها، فردا چهارشنبه ۲۸ دی تعطیل شد؟

ادارات و مدارس در برخی شهرهای کشور تعطیل و یا غیرحضوری اعلام شده است.
ادارات و مدارس کدام استان‌ها، فردا چهارشنبه ۲۸ دی تعطیل شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

ادارات، مدارس و ... در برخی شهرهای کشور به دلایل مختلفی از جمله برف و باران، کمبود گاز و آلودگی هوا  تعطیل شده است.

مدارس ۵ شهر سیستان و بلوچستان تعطیل شد

در شبانه روز گذشته از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و بارنسنجی سیستان و بلوچستان بارش رحمت الهی گزارش شد که در بسیاری از مناطق آبگرفتگی معابر را به دنبال داشته است.

محسن حیدری اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و بارن‌سنجی استان سیستان و بلوچستان گزارش باران داشته‌ایم که بیشترین آن مربوط به زابل ۱۴.۵، هیرمند ۱۳.۵، زهک ۱۶.۱، هامون ۱۶.۲، میلک ۲۱.۶، زاهدان ۳.۱، خیرآباد بالا ۲۰ و نوک آباد ۵ میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به خبرگزاری تسنیم گفت: از اواخر وقت سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارندگی در مناطق شمالی و مرکزی استان هستیم و این سامانه تا آخر وقت روز چهارشنبه از شمال استان خارج خواهد شد، اما همچنان تا پنجشنبه در جنوب استان فعال خواهد بود.  توصیه می‌شود در سفر‌های برون شهری و فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

روابط عمومی فرمانداری زابل نیز اعلام کرد؛ بنا به اعلام فرمانداران شهرستان‌های حوزه سیستان به علت بارش باران و سرمای هوا تمامی مدارس شهرستان‌های شمال استان شامل زابل زهک، هیرمند، نیمروز و هامون امروز ۲۸ دی‌ماه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دو نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری شد. مقطع متوسطه دوم به علت برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری دایر است.

تمام مدارس و ادارات یزد فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: تمام ادارات استان یزد به استثناء دستگاه‌های خدمت رسان، بیمارستان‌ها و شعب منتخب بانک‌ها فردا ( چهارشنبه ) ۲۸ دی تعطیل است.

محمد علی ملک‌زاده سه شنبه شب افزود: همچنین تمام مدارس مناطق استان یزد در همه مقاطع، فردا ( چهارشنبه ) ۲۸ دی‌ به دلیل بارش برف و سرما تعطیل و غیرحضوری شد. در پی نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران و با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش با توجه به بارش برف و یخ زدگی معابر همچنین به منظور مدیریت مصرف انرژی تمامی مقاطع تحصیلی استان روز چهارشنبه ۲۸ دی تعطیل است.

بارش برف از ظهر امروز در یزد و اکثر مناطق مختلف به خصوص در سطح ارتفاعات استان آغاز و همچنان با شدت ادامه دارد.

۲۸۰ هزار دانش آموز در یک هزار و ۷۰۰ مدرسه در استان یزد تحصیل می‌کنند.

هنوز میزان بارش برف در مناطق مختلف استان یزد هنوز اعلام نشده اشت.

فعالیت برخی مدارس استان کرمان غیرحضوری است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دلیل بارش برف و باران فردا چهار شنبه ۲۸ دی‌ماه فعالیت آموزشی مدارس برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان غیرحضوری دنبال خواهد شد.

مهران باهری با اعلام این خبر افزود: آموزش حضوری مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره‌های تحصیلی به دلیل بارش برف و باران تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) پیگیری می‌شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهرستان راور در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت بارش شدید برف و باران خبر داد و افزود: آموزش در مدارس این شهرستان از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد. آموزش حضوری در پیش دبستانی‌ها و مدارس دوره ابتدایی شهرستان‌های رفسنجان و انار، شهر سرچشمه و منطقه نوق نیز تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و تمامی دوره‌های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک از توابع این شهرستان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود. لغو و یا تغییر ساعت آغاز آزمون‌های داخلی مدارس در شهرستان‌های راور و رابر با تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

برخی مدارس شهرستان‌های کرمانشاه فردا غیرحضوری است/ ادارات تعطیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز چهارشنبه ۲۸ دی خبر داد.

«افشین یگانه» سه‌شنبه شب دلیل این تعطیلی را سرمای شدید هوا در این دو شهرستان اعلام کرد و افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه همچنین از غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در بخش دینور شهرستان صحنه در روز چهارشنبه ۲۸ دی خبر داد.

همچنین گفته شده که ادارات کرمانشاه در روز پنجشنبه تعطیل هستند.

بارش برف در اوایل هفته جاری در بسیاری از نقاط استان کرمانشاه موجب تعطیلی ادارات و مدارس، کاهش دمای هوا و مسدود شدن راه های روستایی شد.

بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، تا عصر امروز سه‌شنبه گذر موجی از جنوب منطقه، موجب ناپایداری جزئی و افزایش پوشش ابر در سطح استان شد، این موج ممکن است بارش های پراکنده و موقتی نیز در نواحی جنوبی و شرقی استان در پی داشته باشد.

به دنبال این وضعیت از امشب تا اوایل هفته آینده به دلیل استقرار جریانات پایدار و شمالی، کاهش محسوس دمای شبانه و مه صبحگاهی، مهمترین پدیده های جوی در سطح استان است.

ادامه تعطیلی مدارس البرز این بار به دلیل هوای آلوده!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

احمد افضلی شامگاه سه‌شنبه ۲۷ دی ماه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان، اظهار کرد: بر اساس مصوبات این کمیته تمامی مهد‌های کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری تشکیل خواهد شد. تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

افضلی تاکید کرد: با توجه به روند افزایشی آلاینده ها، جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از انجام کلیه فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود، استقرار و آماده باش پایگاه‌های سیار اورژانس و هلال احمر با جانمایی مناطقه آلوده‌تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها، موافقت مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی کارکنان دارای فرزند خردسال و زنان باردار، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی، کارخانه‌ها و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان برای اطلاع رسانی به منظور عدم فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز از دیگر مصوبات این جلسه بود که امید می‌رود بیش از پیش مورد توجه شهروندان و مسئولین ذیربط قرار گیرد.

تعطیلی برخی مدارس استان اصفهان در روز چهارشنبه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و تاخیر شروع به کار برخی از مدارس در شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه (۲۸ دی‌ماه) به علت بارش برف خبر داد.

جلال سلمانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به علت بارش سنگین برف، مقطع ابتدایی مناطق سمیرم، دهاقان، شهرضا، باغبهادران و زرین شهر فردا (۲۸ دی ماه) تعطیل خواهد بود. سایر مقاطع تحصیلی این شهرستان نیز فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد. مدیران مدراس به نحوی برنامه ریزی کنند که مدارسی که فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد، این تاخیر در ساعت پایانی جبران شود.  امتحانات داخلی مدارس مقطع متوسطه شهرستان‌های ذکر شده با تشخیص مدیر در ساعات آموزشی فردا برگزار خواهد شد.

مدارس ابتدایی همدان تعطیل شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس ابتدایی استان در روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه خبر داد.

به علت سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان فردا -چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه- در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

تعطیلی ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه

ادارات و دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سرما و کولاک شدید، برای صرفه جویی در مصرف گاز در روز پنجشنبه (۲۹ دی ماه) تعطیل هستند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: تمامی ادارات استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان پنجشنبه بیست و نهم دی ماه تعطیل است.

علی رضا نیکروز افزود: طبق پیش بینی هواشناسی از فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه تا پنج شنبه ۲۹ دی ماه آسمان کهگیلویه و بویراحمد صاف، گاهی وزش باد همراه با کاهش محسوس دما و در برخی مناطق مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

نیکروز تصریح کرد: فردا چهارشنبه نیز مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های مارگون و دنا به صورت غیر حضوری خواهند بود. در خصوص مدارس بویراحمد تاکنون تصمیم خاصی گرفته نشده و منتظر جمع بندی گزارش مراکز هستیم و تا ساعت ۲۱ اعلام خواهد شد. ساعات کار ادارات فردا چهارشنبه نیز بر اساس رویه قبلی است که تعیین شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته لنده با بیشینه دمای ۱۹/۶ درجه سانتیگراد گرم ترین، و مارگون با کمینه‌ی منفی ۴ درجه سانتیگراد سردترین نقاط در کهگیلویه و بویراحمد بودند.

مدارس برخی مناطق استان فارس فردا مجازی است

مدیرکل بحران استانداری فارس اعلام کرد: در پی بارش سنگین برف، فعالیت حضوری تمام مدارس در برخی شهرستان‌های فارس در روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه به صورت مجازی خواهد بود.

خلیل عبدالهی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بارش‌های اخیر در برخی شهرستان‌های فارس موجب برودت هوا و افت شدید دما در این شهرستان‌ها شده است؛ لذا فعالیت حضوری تمام مدارس شهرستان‌های آباده، اقلید، خرم‌بید و سپیدان فردا چهارشنبه ۲۸ دیماه ۱۴۰۱ تعطیل و کلاس‌های درس در این شهرستان‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

مدیرکل بحران استانداری فارس ادامه داد: فعلا تصمیمی برای تعطیلی ادارات در استان فارس اتخاذ نشده است و همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اداره‌های دولتی استان در روز چهارشنبه به روال عادی فعالیت می‌کنند.

 اداره کل هواشناسی ۲۵ دی ماه با انتشار اطلاعیه سطح قرمز نسبت به بارش باران در روزهای ۲۶ و ۲۷ دیماه در تمام مناطق استان و بارش برف در نیمه شمالی و ارتفاعات مرکزی استان همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید هشدار داده بود.

پنجشنبه در گیلان تعطیل شد

 استاندار گیلان اعلام کرد : بدلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه تعطیل اعلام می شود اما از شنبه پیش رو شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت.

اسدالله عباسی در ششمین قرارگاه جهادی برق وگاز، ضمن قدردانی از همکاری مردم در صرفه جویی مصرف گاز افزود: توانستیم از طریق قرارگاه جهادی مدیریت هوشمندانه‌ای داشته باشیم تا خانواده‌ها دچار مشکل نشوند.

وی عنوان کرد: در روزهای اخیر ناچار بودیم برخی صنایع را تعطیل کنیم اما با توجه به صرفه جویی که اتفاق افتاده از فردا بسیاری از خطوط که تعطیل شده بودند دوباره راه اندازی می شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه از فردا بسیاری از جایگاه های سی.ان. جی ها بازگشایی می شوند، گفت:پنج شنبه را تعطیل اعلام کردیم تا در ۲ روز پنجشنبه و جمعه صرفه جویی بیشتری صورت بگیرد و از شنبه ادارات و مراکز آموزشی فعالیت عادی خود را طبق روال همیشه آغاز می کنند. خوشبختانه، صرفه جویی در استان گیلان منجر شد که استان های همجوار نیز در خصوص گاز کمتر دچار مشکل شوند.

ششمین قرارگاه جهادی برق و گاز گیلان به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

مدارس و دانشگاه‌های تهران غیرحضوری شد

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان تهران، همه کودکستان‌‌ها تعطیل و همه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان‌ به استثنا شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه غیرحضوری شد.

به گزارش ایرنا، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان تهران در محل استانداری تهران برگزار و مقرر شد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه همه شهرستان‌های استان تهران به استثناء دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و همه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر شود.

همچنین تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و طرح ترافیک فروخته نخواهد شد.

بر این اساس پلیس راهور فاتب و پلیس تهران بزرگ از تردد شبانه کامیون‌ها به استثناء کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی در سطح شهر تهران طی این دو روز جلوگیری خواهد کرد.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در محیط باز و سربسته در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ممنوع است و اداره کل ورزش و جوانان ملزم به نظارت بر این امر است.

از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری و نیز مدیران ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت کنند.

ادارات، بانک‌ها و مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

خسرو کیانی با اشاره به بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است. تردد در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری حتی با زنجیر چرخ نیز به کندی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای صبح فردا شاهد کاهش دما و یخبندان در استان هستیم، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود تا از تردد‌های غیرضرور در محور‌های مواصلاتی خودداری کنند.

تعطیلی ادارات خراسان جنوبی تا پایان هفته تمدید شد

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات، نهاده و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

علیرضا عباس‌زاده اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است. ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از بابت ریزش این نزولات جوی، خدا را شاکریم اظهار امیدواری کرد: مردم با ادامه دادن همراهی‌های قبلی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد افت فشار ناشی از مصرف بالا و قطعی گاز نباشیم.

عباس‌زاده با اشاره به احتمال بروز لغزندگی در محور‌های مواصلاتی استان ناشی از بارش برف و باران گفت: کماکان توصیه اکید ما به هم استانی‌های این است که از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند و برنامه سفر خود را به شرایط بهتری موکول کنند. چنانچه عزیزانی ناگزیر به سفر هستند، لازم است حتماً تجهیزات ایمنی، لباس گرم و پتو به همراه داشته باشند.

براساس گزارش خبرگزاری تسنیم؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: کنکور سراسری در روز‌های پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه و در حوزه‌های تعیین شده برگزار خواهد شد. اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور هشدار سطح نارنجی از نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار جوی از اواخر وقت امروز سه شنبه تا فردا چهارشنبه خبر داده که وزش باد، کاهش دما و بارش باران و برف را در نواحی شرقی، مرکز و نیمه جنوبی استان به همراه خواهد داشت. براساس این گزارش و هشدار، با تقویت و استقرار سامانه پر فشار جوی و کاهش ضخامت جو از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس و قابل ملاحظه دمای هوا از پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، گسترش و تشدید سرما و یخبندان در استان پیش‌بینی می‌شود.

تمدید تعطیلی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی/کارمندان دورکار شدند

براساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مرکزی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مرکزی، با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی (به ویژه گاز و برق) در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیده هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط دورکار هستند.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها (بانک‌های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر هستند.

همچنین فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه، فعالیت همه مدارس به صورت غیرحضوری است و با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذیربط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
19
8
این همه تعطیل میکنید، فضای مجازی مغز و فکر جوانان را منحرف نکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
ببخشیدناشناس مگه توی شادکه به غیرازآموزش درسهاشون آموزش چیزهای دیگری هم هست که فکرشون منحرف بشه ...
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
4
23
آلودگی که183
یخ زدگی خیابان ها
کمبود گاز
نبودن برق
امیر حسین سعید پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
3
6
البرز رو هم تعطیل کنید هم سرده هم هوا آلوده اس
Zahra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
2
8
پس تبریز چی؟ چرا این اموزش پرورش تبریز اینطوری میکنه قرار بود تا اخر هفته تعطیل بشیم این وزیر ما هم اومده گفته نه تعطیل نشه اخه یه نفر نیس به این بگه که مدرسه ها یخ هس من دیروز رفته بودم یخ زدم اخه شوفاژ ها هم خاموش بود
اویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
11
سلام چطور تهران تعطیله یک هفته اما اصفهان بازه
اصفهان بسیار سرده به طوری که صبح ها دما به ۵- درجه سانتی گراد می‌رسد باتوجه به آلودگی استان، استان اصفهان باید تعطیل بشود واقعا متاسفم برای مسئولین استان اصفهان بخصوص آقای شیشه فروش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کل مقاطع تحصیلی همدانم تعطیل کنید شوفاژها خاموشه ۵ ساعت تو مدرسه یخ میزنیم بخدا عین قطب شمال رفت و امدها برای بعضیا سخت شده اصلا ماشین نمیتونه حرکت کنه انقد که خیابونا لغزندس
دیگه میخاستین اینم تعطیل نکنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
12
دیگه میخاستین اینم تعطیل نکنین
لاتبیاتلیژر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
15
کرمانشاه رو تعطیل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
8
تعطیل کنید
ازتو بهتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
2
آخه ... بچه‌های مردم تو این آلودگی و برف،در مبارکه،زرین شهر،سمیرم،شهرضا،که برف و یخبندان شده،تعطیل و بقیه دوساعت دیرتر تعطیل شوند،یه کلاس اول ابتدایی چطوری تا ساعت سه ناهار نخوره،،..،،،شما از کدوم ..بلند شدید ،شدید مسوول...
سامیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
1
1
کرمانشاه رو هم کاشکی چهارشنبه تعطیل می کردین بخدا بچه ها تو سرما مریض شدن.
Saba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
2
بنظرتون بهتر نیست دبیرستان همدانم تعطیل میکردین مگه ما ادم نیستیم زمین یخ ماشین رد نمیشه صبح توی سرما باید ۱ ساعت منتظر اتوبوس یا تاکسی باشیم
شوفاژ مدرسه خاموش عین قطب شمال شده یکم شرایط دانش اموزا رو درک کنید
حالا چی میشد اگه این هفته کلا مجازی بود تا یکم هوا بهتر میشد از شنبه حظوری میرفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
1
0
کرمانشاه تعطیل نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
5
چرا زاهدانی هارو تعطیل نمی کنید وقتی میریم بیرون مثل بز میلزیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
5
الان زاهدان هم بارون شدید میباره و آبگرفتگی معابر داریم ولی انگار نه انگار تعطیل نکردن مگه فقط جون بچه تهرانیها مهمه بقیه همه کشکن؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین