کد خبر: ۸۱۹۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

ملوان بازی ۶ امتیازی را از پیکان برد

تیم فوتبال ملوان توانست در دیداری خانگی پیکان را از پیش رو بردارد.
ملوان بازی ۶ امتیازی را از پیکان برد
آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال ملوان در دیداری خانگی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی با قضاوت مهدی حیدری به مصاف پیکان رفت که موفق شد با یک گل میهمانش را شکست دهد و سه امتیاز حساس این دیدار را بدست آورد.

این بازی از جهاتی برای هر دو تیم حائز اهمیت بود چرا که هر دو تیم برای اینکه بتوانند از محوطه خطر فاصله بگیرند به کسب امتیازات این بازی چشم دوخته بودند. از طرفی به خاطر نزدیکی امتیازات دو تیم، این دیدار برای آن‌ها ۶ امتیازی محسوب می‌شد.

بازی تقریبا پایاپای دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۷۹ مهدی موقری روی پاس مهدی مومنی توانست توپ را از بین پا‌های محمد ناصری به گل اول خودروسازان تبدیل کند تا به تعویض طلایی مازیار زارع در این بازی تبدیل شود.

در نهایت هم شاگردان مازیار زارع از این گل محافظت کردند تا در نهایت برنده این جدال ۶ امتیازی باشند.

با ۳ امتیاز این دیدار ملوان ۱۸ امتیازی شد و توانست خود را تا رده یازدهم جدول بالا بیاورد. پیکان هم با ۱۶ امتیاز به رده سیزدهم جدول سقوط کرد.

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، محمود مطلق زاده، مجید عیدی، صادق بارانی، مهران احمدی (۶۳ مهدی موقری)، مسعود زائر کاظمین (۶۳ سهیل فداکار)، مهدی مومنی (۸۵ سید عبدالله حسینی)، سجاد بازگیر (۶۳محمد قادری).

ترکیب پیکان:
محمد ناصری، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد (۸۳مهدی لیموچی)، میلاد بدرقه، علی رمضانی (۸۹ اوکیلو تیتو)، امیر طاهر، منصور باقری، محمدجواد آزاده، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی (۸۳ساسان حسینی) و شرزود تمیروف

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین