کد خبر: ۸۲۰۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

ساپینتو: داور یک کیلومتر از پنالتی عقب بود و نیاز به دید سوپرمنی داشت!

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با وجود شکست برابر سپاهان، موفق شد مقابل حریف موقعیت‌های خوبی ایجاد کند.
ساپینتو: داور یک کیلومتر از پنالتی عقب بود و نیاز به دید سوپرمنی داشت!
آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی میان دو تیم خوب بود. نیمه اول رقابتی بود و در نیمه اول موقعیت‌های زیاد و بهتری داشتیم. نتیجه در نیمه اول خوب بود. در نیمه دوم کیفیت ایده‌آلی نداشتیم. بازی رقابتی بود اما زیبا نبود. از وقتی که گل خوردیم، چند تعویض هم داشتیم که روند بازی را عوض کرد. ما توانستیم گل بزنیم. یک پنالتی هم داشتیم اما گرفته نشد. تیم حریف موقعیت‌های زیادی نداشت. ضربه‌های ایستگاهی و موقعیت‌های پشت محوطه جریمه، فرصت‌های تیم حریف بود و این تیم نمی‌تواست وارد محوطه جریمه شود.

*مستحق برد بودیم

او ادامه داد: من به بازیکنان خود اطمینان دارم. بازیکنان در چند صحنه با هم برخورد داشتند. داور در موقعیت پنالتی نمی‌توانست تماس بازیکنان را ببیند. ما مستحق مساوی هم نبودیم و باید بازی را می‌بردیم اما بازی را باختیم. این فوتبال است و این داوران هستند که تصمیم‌گیرنده بازی هستند.

ساپینتو درباره اشتباه دروازه‌بان تیمش روی گل اول و دور شدن استقلال از قهرمانی لیگ گفت: من چیزی را از دست نداده‌ام. هنوز راه زیادی مانده است. با وجود این همه مصدومیت، من رفتار خوبی از بازیکنان می‌بینم. رضایی روی یک بدشانسی گل خورد. او دروازه‌بان خوبی است و من به او اطمینان دارم.

*اشتباه از من بود

ساپینتو در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود به رضایی، دروازه‌بان جوان تیمش بازی بیشتری می‌رسید؟ گفت: این اشتباه من بود. مشکلی نیست.

او درباره شانس قهرمانی استقلال با توجه به شکست مقابل تیم‌های مدعی گفت: مهم این است که فراموش نکنیم. هنوز در این رقابت‌ها کار داریم.

*داور یک کیلومتر از صحنه پنالتی دور بود!

سرمربی استقلال درباره عملکرد داور مسابقه و در پاسخ به این سوال که آیا صحبت های داور با بازیکنان تاثیرگذار بود؟ گفت: تاثیرگذار بود و باید این‌ مسائل شفاف‌سازی شوند. این مسائل طبیعی نیست. رفتار با محبی هم طبیعی نبود. یک پنالتی شفاف داشتیم اما به جای آن در دقیقه ۹۰ جریمه شدیم. نیاز به یک دید «سوپرمنی» بود. نمی‌شد تمامی حرکات آن موقعیت دیده شود. ما اگر ۱۰ بار در تلویزیون نگاه کنیم، می‌بینیم تماس وجود دارد اما به آن شدت نیست. داور در آن صحنه نمی‌توانست به خوبی موقعیت را ببیند. تشخیص دقیق صحنه برخورد پنالتی به دید خیلی خوب نیاز داشت. او یک کیلومتر از صحنه فاصله داشت! برخورد بازیکن حریف با ارسلان مطهری هم ۵۰-۵۰ بود اما ما می‌توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم اما سه امتیاز بازی را از دست دادیم. اگر پنالتی ما گرفته می‌شد شاید پنالتی آن‌ها مسلما گرفته نمی‌شد.

*داور نتیجه بازی را عوض کرد

او درباره کمبودهای تیمش گفت: من هیچ وقت از کلمه اگر استفاده نمی‌کنم. وقتی مربی همه بازیکنان خود را دارد، می‌تواند بهتر عمل کند. من بهانه نمی‌آورم. در بازی قبل هم اشتباه داوری وجود داشت. می‌دانید چرا من روی تیم خود مثبت هستم؟ درست است که ما مقابل سپاهان امتیاز را از دست دادیم اما لایق باخت نبودیم. برخی اتفاقات می‌افتد که مربی هم نمی‌تواند آن را کنترل کند. تیم ما عملکرد خوبی داشت. ما لایق نباختن و کسب پیروزی بودیم. داور اشتباه بزرگی انجام داد و نتیجه بازی را عوض کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین