کد خبر: ۸۲۰۱۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
گاف‌های نفتی‌ها تقدیم به رستمی

پیروزی حیاتی مس در بازی ۶ امتیازی

مس کرمان با ۲ گل عارف رستمی که از روی اشتباهات بازیکنان نفت مسجدسلیمان به ثمر رسید، توانست برنده‌ی بازی ۶ امتیازی ۲ تیم پایین جدولی باشد.
پیروزی حیاتی مس در بازی ۶ امتیازی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های مس کرمان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در چارچوب هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان نارنجی‌پوشان موفق شدند با ۲ گل به برتری دست پیدا کنند.

هر ۲ تیم برای خروج از بحران و سروسامان دادن به وضعیت خود در پایین جدول نیاز به پیروزی داشتند و تیم میزبان میل و رغبت بیشتری برای رسیدن به گل داشت. شاگردان فرزاد حسین‌خانی خیلی زود به هدف خود رسیدند و گلزنی کردند.

ارسال محمد قاسمی‌نژاد از سمت راست به بعد از تیر دوم دروازه‌ی نفت آمد و عارف رستمی ضربه‌ی سری را به صورت چکشی روانه‌ی دروازه کرد که توپ پس از برخورد به مدافع نفت تبدیل به گل شد.

هافبک تیم مس کرمان در دقیقه‌ی ۸۶ توانست گل دوم خودش و تیمش را هم به ثمر برساند. این گل روی اشتتباه عجیب علی محسن‌زاده، سنگربان نفت زده شد. محسن‌زاده از دروازه‌ی خود خروج کرد و به طرز عجیبی توپ از او عبور کرد و رستمی با دروازه‌ی بدون دروازه‌بان روبرو شد و فاصله را ۲ برابر کرد و امید‌های نفت را برای بازگشت به بازی از بین برد.

مس با این پیروزی حیاتی توانست سومین پیروزی خود در این فصل را پس از سه باخت و ۲ تساوی به دست بیاورد و با ۱۴ امتیاز، جایگاه خود در رده‌ی چهاردهم را تثبیت کند. نفت مسجدسلیمان نیز با متحمل شدن یازدهمین شکست خود در این فصل در همان امتیاز ۹ باقی ماند و قعرنشینی را برای خودش نگه داشت.

ترکیب ابتدایی مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، سیدمحمد ستاری، علی تهامی، میلاد خدایی اصل، علیرضا قادری، محمدصالح محمدی، احمد نصیری، محمدامین کاظمیان، محمد قاسمی نژاد، عارف رستمی و شروین بزرگ.

ترکیب ابتدایی نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، میثم نقی زاده، سینا عبدالهی، مصطفی کیانی، امین هاشمی فرد، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین