کد خبر: ۸۲۰۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
تبلیغات

فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

در این مقاله با روش‌های فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل آشنا شدیم. وجود افراد سودجو و سوءاستفاده از اعتماد مردم باعث شده است تا بسیاری از افراد قید استفاده از خدمات مفید ارزش افزوده را بزنند. در نتیجه این افراد با لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل خود را از دریافت پیامک‌های مهم تبلیغاتی محروم می‌کنند. فراموش نکنید که استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی کمک می‌کند که ارتباط موثرتری با مشتریان داشته باشید.
فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل
آفتاب‌‌نیوز :

با پیشرفت روش‌های تبلیغاتی و پرداختن اصولی کسب‌وکار‌ها به علم بازاریابی، دیگر اس ام اس‌های تبلیغاتی اسپم و مزاحم نیستند. این پیامک‌ها متناسب با نیاز کاربران و با شناخت سلیقه و علاقه‌مندی‌های آن‌ها طراحی می‌شوند؛ بنابراین در اکثر مواقع پیامک‌های تبلیغاتی در زمان مناسب و برای پاسخگویی به نیاز‌های شما ارسال می‌شوند. با فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل می‌توانید از محصولات و خدمات بسیاری که کسب‌وکار‌ها برای شما در نظر گرفته‌اند، بهره‌مند شوید. بعد از مطالعه این مقاله با نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل آشنا خواهید شد.

نحوه فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل با پیامک

یکی از روش‌های بسیار ساده برای فعال سازی اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل و دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از طریق ارسال پیامک انجام می‌شود. برای انجام این کار و دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در اپراتور ایرانسل باید عدد «۱» را به شماره «۵۰۰۵» ارسال کنید. بعد از ارسال این عدد، یک پیامک فعال‌سازی از ایرانسل برای شما فرستاده می‌شود. همچنین اگر بعد از گذشت مدتی یا به‌صورت موقتی از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی منصرف شدید، برای غیرفعال‌سازی این خدمات می‌توانید عدد «۲» را به شماره «۵۰۰۵» پیامک کنید یا با مرکز اطلاع‌رسانی ۷۰۰ تماس بگیرید. در صورت تماس با مرکز اطلاع‌رسانی ۷۰۰ می‌توانید از از اپراتور مربوطه تقاضا کنید که ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای شما را لغو کند.

اگر به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار تصمیم به ارسال پیامک تبلیغاتی گرفته‌اید و می‌خواهید تبلیغات شما بیشترین بازدهی را داشته باشید، بهتر است از پنل اس ام اس استفاده کنید. با بهره‌گیری از پنل پیامکی فراز می‌توانید برای شماره‌های که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را فعال نکرده‌اند هم اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید.

فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

نحوه فعال‌سازی اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل با برنامه ایرانسل من

دومین روش برای فعال کردن و دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از طریق برنامه ایرانسل من انجام می‌شود. برای فعال سازی پیامک‌ها باید به صفحه پرونده در برنامه ایرانسل من بروید و سپس وارد بخش «مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی» شوید. به‌این‌ترتیب مجددا اس ام اس‌های تبلیغاتی از فروشگاه و مراکز مختلف برای شما ارسال خواهد شد.

با خرید پنل اس ام اس می‌توانید حتی برای شماره مسدود شده و کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی ایرانسل را لغو کرده‌اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. افرادی که نسبت به لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی اقدام کرده‌اند، باید بدانند که با انجام این کار دیگر نمی‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی مفیدی همچون کد تخفیف، پیشنهاد‌های ویژه و زمان برگزاری رویداد‌ها را دریافت کنند. همچنین رستوران یا فروشگاه محبوبتان، دیگر قادر نخواهد بود که برایتان پیامکی بفرستد. فقط همچنان پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی بانک‌ها برای شما ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که دریافت این پیامک‌ها را نمی‌توانید به هیچ‌وجه لغو کنید. همچنین این امکان توسط اپراتور ایرانسل برای مشترکان فراهم شده است که در‌صورت مسدود کردن پیامک‌های تبلیغاتی همچنان بتوانند پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی ایرانسل را دریافت کنند.

آیا پیامک‌های تبلیغاتی خطرناک و ناامن هستند؟

پیامک‌های تبلیغاتی همان‌طور که از نام‌شان مشخص است با هدف تبلیغات و معرفی یک محصول یا خدمات از سوی کسب‌وکار‌ها برای کاربران فرستاده می‌شوند. در نتیجه هدف این پیامک‌ها صرفا تبلیغ است و هیچ هزینه‌ای از حساب دریافت‌کنندگان کسر نمی‌کنند. با فعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی و دریافت این‌گونه پیامک‌ها می‌توانید از حراج‌ها و جشنواره‌های مختلف مطلع شوید و خرید مناسب و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

بابت کدام‌یک از پیامک‌های تبلیغاتی از کاربران هزینه کسر می‌شود؟

برخی پیامک‌های تبلیغاتی هستند که به پیامک‌های ارزش افزوده معروف هستند. همچنین این پیامک‌ها را به‌عنوان VAS یا خدمات مبتنی بر محتوا نیز می‌شناسند. اگر این محتوا در قالب اس ام اس برای کاربر ارسال شوند، مبلغی از اعتبار کاربر کسر خواهد شد یا هزینه پیام به قبض موبایل کاربر اضافه می‌شود. در نتیجه اگر علاقه‌مند به دریافت این پیامک‌ها باشید باید هزینه آن را بپردازید. هر زمان که از دریافت پیامک‌های ارزش افزوده منصرف شدید، از روش‌های لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل می‌توانید استفاده کنید.

فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

استفاده مفید از پیامک ارزش افزوده و تبلیغاتی ایرانسل با فراز اس ام اس

در این مقاله با روش‌های فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل آشنا شدیم. وجود افراد سودجو و سوءاستفاده از اعتماد مردم باعث شده است تا بسیاری از افراد قید استفاده از خدمات مفید ارزش افزوده را بزنند. در نتیجه این افراد با لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل خود را از دریافت پیامک‌های مهم تبلیغاتی محروم می‌کنند. با این حال هنوز هم بسیاری از افراد از طریق راه‌اندازی سرویس ارزش افزوده مفید و کاربردی یا ارسال پیامک‌های تبلیغاتی حرفه‌ای توانسته‌اند علاوه‌بر راضی نگه داشتن مشتریان، سود زیادی کسب کنند. فراموش نکنید که استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی کمک می‌کند که ارتباط موثرتری با مشتریان داشته باشید.

شما هم می‌توانید با پیوستن به جمع مشتریان فراز اس ام اس و استفاده از امکانات خرید پنل اس ام اس فراز اس ام اس از مزایای پیامک تبلیغاتی و ارزش افزوده بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت farazsms.com مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان کافی است تا با شماره شرکت زرین ارتباطات آسیا (سامانه پیامک فراز اس ام اس) تماس بگیرید. کارشناسان حرفه‌ای ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین