کد خبر: ۸۲۰۷۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
کشف ۱۶۰ هزار داروی قاچاق و غیرمجاز

بازداشت ۱۲۴ نفر در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت ١٢۴ نفر از اوباش سطح دار پایتخت خبر داد.
بازداشت ۱۲۴ نفر در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی در اجرای هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی که دوشنبه شب در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: امشب عملیات بزرگ یورش به مخفیگاه‌های اوباش، قماربازان، مجرمان و متخلفانی که در پایتخت لانه کرده بودند به اجرا درآمد. این طرح نتیجه تلاش همکاران من در پلیس امنیت، پلیس فتا و اطلاعات بود که پس از روز‌ها کار اطلاعاتی در ۴۸ ساعت اخیر به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار دستگیر شدند، گفت: ۶۳ نفر از این افراد، اوباشی هستند که اقدام به تخریب، شرارت نزاع ودرگیری کرده بودند. ۱۶ نفر نیز اوباشی بودند که اقدام به توزیع مشروبات الکلی کرده بودند و هفت نفر هم جزو اراذل و اوباشی بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر کرده بودند.

رحیمی با بیان اینکه ۱۷ نفر از دستگیرشدگان هم کسانی بودند که مراکز قمار و فساد دایر کرده بودند، گفت: همچنین ۲۱ نفر از مزاحمان نوامیس در محلات مختلف تهران هم بازداشت شدند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۱ قبضه شبه سلاح و ۷۴۲ عدد قشنگ جنگی و بالغ بر ۱۷۰ سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه واحد‌های صنفی توسط پلیس امکان تحت کنترل قرار گرفتند، اظهار کرد: ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز که به محلی برای فعالیت و پاتوق اراذل و اوباش بدل شده بود، پلمب شدند.

رحیمی تصریح کرد: پلیس گذرنامه هم سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان را هم شناسایی و منهدم کرد و همه این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به دیگر اقدامات پلیس اماکن پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق که متاسفانه بخشی از آن‌ها سرطان زا بودند در یکی از انبار‌های جنوب تهران کشف و ضبط شد.

وی درباره اقدامات پلیس فتا در این طرح نیز گفت: همکاران من در پلیس فتا اقدام به دستگیری سه نفر از متهمان که در فضای مجازی اقدام به فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ گذشته کرده بودند، کردند. از این افراد بالغ بر ۱۶۰ هزار انواع و اقسام دارو کشف شده که بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

به گفته رحیمی ۳۷ متهم در حوزه جرایم فضای مجازی نیز دستگیر شدند که سه هزار و ۹۰ نفر شاکی داشتند و میزان اموال بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

وی در پایان تاکید کرد که طرح‌های پلیس پایتخت برای مقابله با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس و ... با قوت ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین