کد خبر: ۸۲۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۶
دکتر علی لاریجانی:

هند و پاکستان در دام ساختگی کشورهای ماجراجو نیفتند

از روسای پیشین مجلس که آموزه‌های ارزشمند خویش را به نمایندگان هدیه کردند سپاسگزاریم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی حادثه تروریستی شهر بمبئی را محکوم کرد و به هند و پاکستان هشدار داد که در دام ساختگی و فریب کارانه کشورهای ماجراجو نیفتند. 

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تشکر از نمایندگان مجلس به خاطر برگزاری همایش سی سال قانونگذاری و میزبانی از نمایندگان ادوار مجلس اظهار داشت: «حضور صمیمی دوستداران انقلاب با شرایط مختلف در روز تصویب قانون اساسی پیام روشنی به کشورهایی بود که تصور می‌کنند با زبان زور می‌توانند با ایران اسلامی سخن بگویند».

لاریجانی افزود: «این نشست بیانگر بلوغ سیاسی روح جمعی جامعه ما بود که تکثر نهفته در بطن دموکراسی را حول آرمانهای انقلاب اسلامی و قانون اساسی به وحدت بدل می‌کند».

رئیس مجلس همچنین از بزرگان کشور که دعوت مجلس را پذیرفتند و در این جلسه شرکت کردند تشکر کرد.

لاریجانی تصریح کرد: «از روسای پیشین مجلس که با بیانات درس آموز خود، آموزه‌های ارزشمند و در عین حال شیرین و به نمایندگان هدیه کردند سپاسگزاریم».

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت روز بیمه و روز جهانی معلولین، گفت: «امروز لایحه الحاق به کنوانسیون جهانی حمایت از افراد معلول در دستور کار است که امیدواریم تصویب شود».

رئیس مجلس در خاتمه سخنان خود به حادثه تروریستی شهر بمبئی هند اشاره و آن را اقدامی جنایتکارانه خواند و گفت: «این حادثه ابهامات زیادی ایجاد کرده است که بیشتر به نوعی بستر سازی ماجراجویانه جدید در منطقه شباهت دارد».

لاریجانی با محکوم کردن این اقدام خطرناک از کشورهای هند و پاکستان خواست تا با دقت نظر و آرامش موضوع را بررسی کنند تا خدای نکرده در دام ساختگی و فریب کارانه کشورهای ماجراجو نیفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین