کد خبر: ۸۲۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۲
اخبار فوتسال

پلی‌آف لیگ‌برتر قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با ارسال نمابری از سوی کمیته فوتسال به تمامی باشگاه‌های لیگ‌برتری و دسته یکی انجام پلی‌آف در رقابتهای امسال قطعی شد.
  
به‌گزارش سرویس ورزش آفتاب، در این نمابر اعلام شده که دو تیم سرگروه دسته‌اول به صورت مستقیم راهی لیگ‌برتر خواهند شد و تیم‌های دوم دو گروه با دو تیم قعرنشین لیگ‌برتر دو بازی رفت و برگشت انجام خواهند داد تا در نهایت دو تیم دیگر به لیگ‌برتر ایران صعود کنند. با این اوصاف لیگ‌آینده 14 تیمی خواهد بود و برخلاف گفته کفاشیان که خبر از 20تیم در سال آینده داده بود قرار نیست بیش از دو تیم به جمع 12 تیم حاضر در رقابت‌های امسال افزوده شود. گفتنی است اشکان کرمان و حفاری اهواز هم‌اکنون دو کاندیدای قوی حضور در پلی‌آف هستند.

صالح در حد تیم‌ملی نیست
خبر احتمال جایگزینی ناصر صالح به جای شمس در تیم‌ملی از جمله اخباری بود که دیروز واکنش‌های شدیدی را به دنبال داشت. سه تن از مربیان لیگ‌برتری در تماس‌هایی با دنیای‌فوتبال علیه احتمال این اتفاق موضع گرفتند و نسبت به طرح چنین موضوع نیز به شدت انتقاد کردند. این سه که نخواستند به واسطه همکار بودن و ارتباطات دوستانه با صالح نامشان برده شود تاکید کردند صالح به هیچ عنوان کارنامه مناسبی برای هدایت تیم‌ملی ندارد و بهترین گزینه برای سرمربیگری ایران همان حسین شمس است. آنها اصرار داشتند که اگر فدراسیون چنین جایگزینی را انجام دهد نسخه ناکامی تیم‌ملی را پیچیده است.

اشتباهات داوری در لیگ‌یک
پس از تمام تلاش‌های صدرالدین موسوی در چینش داوران لیگ‌برتر که تقریبا نتایج مثبتی را هم به دنبال داشته گویا این‌بار نوبت لیگ‌یکی‌ها است تا جورکش اشتباهات ناخواسته داوری شوند. در بازی‌ هفته گذشته محبوبی آمل و پتروشیمی در تبریز شدت این اشتباهات بسیار بالا بوده و مسئولان تیم میهمان را وادار به اعتراض کرده‌ است.مدیر آملی‌ها در همین رابطه می‌گوید :«لیگ یک هم به اندازه لیگ‌برتر نیازمند توجه است. چرا باید داوری در این دو سطح این اندازه با هم متفاوت باشد با این حال اطمینان دارم مسئولان امر داوری نسبت به اتفاقات اخیر بی‌تفاوت نخواهند بود».

زمزمه‌های بازگشت میرزایی به تام
میرزایی سرپرست برکنار شده تام ایران خودرو پس از تغییر و تحولاتی که در راس کادر فنی این باشگاه رخ داد در آستانه بازگشت به پست سرپرستی قرار گرفته است وی که سال گذشته سهم بسزایی را در جمع کردن حاشیه‌ها برعهده داشت امسال با سوءتفاهماتی از این تیم آبی‌پوش تهرانی کنار رفته بود. میرزایی دارای ارتباط بسیار قوی در حوزه سرپرستی است و با رفع اختلافات قدیم به زودی برای کمک به تامی‌ها بازخواهد گشت. گفتنی است وی نزد بازیکنان تام هم از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین