کد خبر: ۸۲۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۰
توسط جانشین فرماندهی نیروی انتظامی؛

شهادت سربازان ایرانی تایید شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  خبر شهادت ماموران نیروی انتظامی بدست گروهک ریگی تائید شد.
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از مهر، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور موضوع شهادت تمامی گروگان‌های حادثه سراوان به دست گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی را تائید کرد. 

سردار سرتیپ احمدرضا رادان در گفتگویی با تائید این خبر گفت: «نتایج کمیته تحقیق ویژه حادثه سراوان متشکل از نمایندگان وزارت کشور، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و وزارت امور خارجه حاکی از آن است که تمامی این عزیزان بدست گروهک تروریستی جندالله به شهادت رسیده‌اند».

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور درباره نحوه تحویل جنازه‌های شهدای این حادثه گفت: «مسئولین مربوطه موضوع تحویل جنازه‌های این شهداء را از طریق رایزنی‌های ویژه در دست بررسی دارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۹/۱۴
0
0
حاضریم در راه مملکت کشته و شهید شویم ولی بکسی باج نمی دهیم. عبدالمالک فکرده بود که در عوض این شهیدان باج کلانی به دستش می رسد ولی کور خوانده.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۹/۱۵
0
0
با سلام
نميدانم درد بيدرمانم را به چه كسي بگويم.

ُ در اندرون من خسته دل ندانم چيست
كه من خموشم و او در فغان و در غوغاست ُ
بهتر است فرماندهان نيروي انتظامي بجاي بسيج نيروهايشان همه روزه در تهران و تحت عناوين مختلف و مانورهاي گوناگون امنيت مرزها را حفظ كنند تا چلغوز مزدوري مانند ريگي بدستور و با پول اربابانش در نقاط مرزي كشور معركه گيري نكند .
خداوند رحمت كند همه كساني را كه در راه خدمت به كشور شهيد شدند و به خانواده هاي آنان و بويژه خانواده عزيزان شهداي واقعه سراوان صبر عنايت فرمايد
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۹/۱۵
0
0
خدا همه شان را رحمت کند. اینم از زحمات دوستان نیروی انتظامی در مذاکره با پاکستانیها.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۹/۱۶
0
0
چه اقدامي براي آزادي آنها انجام داديد؟ آيا اگر اينها توريست خارجي بودند همين اقدام مي شد. به حال خودشان مي گذاشتيد تا كشته شوند؟ خونه هموطنان ما آيا اينچنين بايد فداي سياست بازيها و زدو بند هاي سياسي شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین