کد خبر: ۸۲۱۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

سه مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی در بندرعباس

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: در برخود سه خودرو سواری، سه نفر مصدوم و کودک ۶ ساله از سانروف به بیرون پرت شده و جان می‌بازد.
سه مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی در بندرعباس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجید صالح پور صبح امروز (۷ بهمن ماه) در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف مقارن در آدرس پل روگذر نایبند شمالی بندرعباس بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظراعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که خودرو پژو۴۰۵ در مسیر شرق به غرب بلوار سدید در حال حرکت بوده، پس از انحراف و برخورد با جدول و تیر روشنایی وسط بلوار وارد مسیر مخالف شده و با دو دستگاه خودرو در حال عبور برخورد می کند.

وی با بیان اینکه علت تامه حادثه رانندگی توسط کارشناسان ترافیکی در حال بررسی است، ادامه داد: تصادف خودرو ۴۰۵ با یک دستگاه خودرو تیگو ۵ و پژو ۲۰۶ رخ می دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان گفت: متأسفانه در حین وقوع این سانحه یک کودک ۶ ساله از سانروف خودرو تیگو به بیرون پرت شده و بدلیل شدت جراحات وارده در دم جان می بازد و رانندگان هرسه خودرو مصدوم میشوند که بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال می یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین