کد خبر: ۸۲۱۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

حامیان پوتین از پدرم سو استفاده کردند!

جوکوویچ گفت که حامیان پوتین از پدرش «سوء استفاده» کرده‌اند.
حامیان پوتین از پدرم سو استفاده کردند!
آفتاب‌‌نیوز :

نواک جوکوویچ اعتراف کرد که حواشی پیرامون پدرش، سرجان جوکوویچ، پیروزی‌اش برابر حریف آمریکایی‌اش در نیمه نهایی مسابقات آزاد استرالیا را تحت تاثیر قرار داده است.

سرجان جوکوویچ پس از بازی یک چهارم نهایی پسرش در حال عکس گرفتن با تماشاگری که تی‌شرت با علامت Z به تن داشت و پرچم روسیه با عکسی از ولادیمیر پوتین را به دست گرفته بود، دیده شد. جوکوویچ گفت: «البته این به من مربوط است.» او گفت: «تا دیشب از آن خبر نداشتم. بعد دیدم و البته از دیدن آن خوشحال نشدم.»

جوکر گفت: «پدرم، تمام خانواده‌ام و من، چندین جنگ را در دهه 90 پشت سر گذاشته‌ایم. همانطور که پدرم در بیانیه‌ای اعلام کرد، ما با جنگ مخالفیم، هرگز از هیچ خشونت و جنگی حمایت نخواهیم کرد. ما می‌دانیم که جنگ چقدر برای خانواده‌ها و برای مردم هر کشوری که جنگ را پشت سر می گذارد، ویرانگر است.»

جوکوویچ در نیمه نهایی به راحتی با نتایج 7-5، 6-1، 6-2 پل را شکست داد و به دهمین فینال اوپن استرالیا رسید.

جوکوویچ بعد از مسابقه همچنین گفت که نظرات پدرش به اشتباه تعبیر شده است و او فکر می‌کند با کسی که پرچم صربستان را در دست دارد عکس می‌گیرد.

جوکوویچ گفت: «عکسی که از او گرفته شد در حالی بود که او داشت عبور می‌کرد. من آنچه را که او در ویدیو گفت شنیدم. گفت: به سلامتی. متأسفانه برخی از رسانه ها این موضوع را واقعاً اشتباه تفسیر کرده اند.»

جوکوویچ گفت که حامیان پوتین از پدرش «سوء استفاده» کرده‌اند. جوکوویچ پدر در بازی پسرش مقابل پل شرکت نکرد، اما جوکوویچ گفت که دوست دارد پدرش در فینال مقابل استفانوس سیتسیپاس در روز یکشنبه حضور داشته باشد. جوکو گفت «او در حال عبور بود، یک عکس از او گرفته شد و جنجال اوج گرفت. او در این شرایط مورد سوء استفاده این دسته از افراد قرار گرفت.»

هر برد برای جوکوویچ دستاوردهای خیره کننده‌تری را ارائه می‌دهد. او اکنون به 33 فینال گرند اسلم رسیده است و رکورد دوران آزاد خود را افزایش داده است. با 35 سال سن، این صربستانی چهارمین مرد مسن در دوره آزاد است که به فینال اوپن استرالیا راه یافته است. او با 27 برد متوالی در ملبورن که به سال 2019 برمی گردد، اکنون بزرگترین رکورد در تاریخ مسابقات را به خود اختصاص داده است.

جوکوویچ گفت: «از حضور در یک فینال گرند اسلم دیگر بسیار راضی و خوشحالم. این دقیقاً همان چیزی است که من تصور می‌کردم و امیدوار بودم که وقتی به استرالیا آمدم اتفاق بیفتد، با این هدف که در موقعیتی باشم که برای یک جام دیگر در استرالیا بجنگم.»

روز یکشنبه، جوکوویچ با سخت‌ترین حریف خود در ملبورن که سیتسیپاس احیا شده است روبرو می‌شود. این بازی تکراری فینال اوپن فرانسه 2021 است که جوکوویچ برنده شد. هیچ کدام از بازیکنان در سال 2023 تاکنون در مسابقه‌ای شکست نخورده‌اند.

سیتسیپاس گفت: «من عالی بازی می کنم. من از خودم لذت می برم. من هیچ نقطه منفی در کاری که می خواهم انجام دهم نمی بینم. حتی اگر کارساز نباشد، من نسبت به هر نتیجه و هر حریفی که باید با آن روبرو شوم بسیار خوشبین و مثبت هستم.»

حامیان پوتین از پدرم سو استفاده کردند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین