کد خبر: ۸۲۱۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به هزینه میلیون دلاری برای کنگره‌ای زنان تاثیرگذار

کنگره زنان تاثیرگذار بی‌خاصیت و بی‌تاثیر بود

روزنامه جمهوری اسلامی کنگره زنان تاثیرگذار را بی‌تاثیر خوانده و در همین حال از برگزاری چنین برنامه‌هایی با هزینه‌های ده‌ها میلیون دلاری در برابر مردمی که در فقر دست‌وپا می‌زنند انتقاد کرده است.
کنگره زنان تاثیرگذار بی‌خاصیت و بی‌تاثیر بود
آفتاب‌‌نیوز :

مسئولان، چه بخواهند چه نخواهند باید بپذیرند که این کنگره (زنان تاثیرگذار) نه‌تنها مشکلی را حل نکرده بلکه با سوالات و ابهاماتی که ایجاد کرده، بر مشکلات افزوده است. آنها باید از تفکر انفعالی دست بردارند و به این واقعیت تکیه نمایند که نظام جمهوری اسلامی تلاش‌هائی برای تامین حقوق زنان به عمل آورده و به موفقیت‌هائی نیز دست یافته است و قطعاً باید به این تلاش‌ها ادامه بدهد و مشکلات موجود را حل کند. در کنار این واقعیت، باید به عملکرد غلط بعضی نهادها که به بهانه مقابله با منکرات مرتکب منکر بزرگ‌تری شدند که بی‌حرمتی به شخصیت مردم و کرامت انسانی آنهاست توجه نمایند و درصدد جبران آن برآیند. این جبران، با اقدامات داخلی صورت می‌گیرد نه برگزاری کنگره و هزینه کردن ده‌ها میلیون دلار و تبلیغاتی که اثر معکوس دارد.

به گزارش جمهوری اسلامی، از دوگانگی شعارهای رعایت حجاب و عفاف تا معرفی بی‌حجاب‌ها به عنوان زنان تاثیرگذار که بگذریم، با شعار مردمی بودن و در همان حال ده‌ها میلیون دلار هزینه یک کنگره بی‌خاصیت کردن در برابر چشمان مردمی که در فقر دست و پا می‌زنند، چه کنیم؟ اینها تضادهائی هستند که جامعه را ملتهب‌تر می‌کنند و حتی اقدامات مثبت را نیز منفی جلوه می‌دهند. این قبیل اقدامات نشان می‌دهند دولتمردان ما به مشاوران امین و صاحب تجربه‌ای در زمینه تبلیغات نیازمند هستند تا به جای توسل به اقدامات انفعالی، بر موجودی‌های قابل عرضه اتکا نمایند و از هدر رفتن آنها از طریق ندانم‌کاری‌ها جلوگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین