کد خبر: ۸۲۱۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

درگیری بر سر حجاب در آمل/ یک داروخانه پلمب شد!

با پیگیری دادستانی آمل و دستگاه‌های حوزه امنیت، یک داروخانه در آمل به دلیل کشف حجاب پزشک متصدی پلمب شد.
درگیری بر سر حجاب در آمل/ یک داروخانه پلمب شد!
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری مهر، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی نوشته است: یک داروخانه در آمل به دلیل کشف حجاب پزشک متصدی پلمب شد.

این خبرگزاری از درگیری با "آمر به معروف و ناهی از منکر" در این داروخانه و پلمب آن با "پیگیری دادستانی آمل و دستگاه‌های حوزه امنیت،"خبر داده است.

آنگونه که خبرگزاری سازمان تبلیغات اسلامی روایت کرده است: یک روحانی برای تهیه ۱۰ عدد سرنگ انسولین به داروخانه مراجعه کرده بود و به بانوی پزشک مسئول داروخانه به خاطر کشف حجاب تذکر شفاهی داده بود، اما متصدی از وی خواست از داروخانه بیرون رود و از دادن خدمات به وی جلوگیری کرد. با پیگیری‌های صورت گرفته و بررسی صحت هتک حرمت به روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر، داروخانه متخلف پلمب و پرونده برای سیر در مراجع قضایی ارجاع شد.

حجت الاسلام نصرت‌الله خلیلی، روحانی امر به معروف و نهی از منکر در پیامی که در فضای مجازی منتشر شده، آورده است: با توجه به هتک حرمتی که امروز نسبت به روحانیت و شریعت در داروخانه مورد نظر صورت گرفت و با توجه به پیگیری امام جمعه و رئیس شبکه بهداشت شهرستان در محل حادثه و حکم قضایی دادستان شهرستان، مبنی بر پلمب داروخانه از همه دغدغه‌مندان انقلابی و دینی شهر تقاضا دارم از هرگونه تجمع و تحصن در مقابل این داروخانه یا نهاد‌های اداری نظیر فرمانداری و ... خودداری کنند. انشاء الله این حادثه منشاء خیر و سبب تلنگری در قوای اجرایی شهر در انجام به وظایف قانونی و اجرای دقیق جرایم بازدارنده قانونی نسبت به تخلفات صنفی و خدماتی شود تا امنیت کامل اخلاقی و دینی برای شهروندان مومن و مذهبی برقرار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین