کد خبر: ۸۲۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۹
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

مصلحت حکم می‌کند که در انتخابات بلاشرط باشیم

اصولگرایان باید برای حفظ وحدت وجلوگیری از تفرق، فعالیت سیاسی جدی انجام دهند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: «مصلحت تشکیلاتی حزب موتلفه اسلامی به ما حکم می‌کند که در حال حاضر در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم بلاشرط باشیم».

محمدنبی حبیبی در اجلاس دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه اسلامی در مشهد اظهار داشت: «حزب موتلفه اسلامی قصد دارد در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها میان اصولگرایان وظیفه خود را به بهترین وجه انجام دهد».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: «همانطور که به مخاطبین شناسنامه‌دار حزب توجه می‌کنیم و اهمیت می‌دهیم چند برابر آن را نیز باید به ا فراد غیرحزبی اهمیت دهیم».

وی افزود: «تولید فکر، انتخاب بهترین نوع ادبیات، توسعه ارتباط با دیگران، تقویت رابطه با مخاطبین گوناگون در دستور کار دائمی حزب قرار دارد».

حبیبی با تاکید بر ضرورت برنامه محور بودن احزاب گفت: «برنامه محور بودن حزب موتلفه اسلامی باعث می‌شود مردم بپذیرند که این حزب جز در چارچوب برنامه عمل نمی‌کند».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص فعالیت‌های حزب متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری دهم اظهار داشت: «فعالیتهایی را که در حزب موتلفه در خصوص انتخابات انجام می‌دهیم مورد قبول بسیاری از اصولگرایان است و اصولگرایان باید بدانند که اگر فضای انتخاباتی ریاست جمهوری در ذهن عامه مردم به نفع اصولگرایان نباشد رای نخواهند آورد».

حبیبی افزود: «گفتمان اصولگرایان باید غالب بر ذهن مردم باشد و باید توجه داشته باشیم که به بهانه انتقاد دچار خودزنی نشویم».

وی با تاکید بر ضرورت انتقاد گفت: «اگر قرار باشد بر اساس چارچوب سیاسی حساب شده‌ای انتقاد نکنیم، اثر منفی در ذهن مردم بر جای می‌گذارد».

وی ادامه داد: «دشمنان علیه ما، می‌گویند اصولگرایان افراد خوبی هستند اما به درد کار اجرایی نمی‌خورند، که باید در مقابل این تفکر ایستاد و مراقب و هوشیار بود، راه برخورد با این دروغ توسعه عمل مثبت اصولگرایان است».

وی در پایان ضمن بیان اینکه اصولگرایان باید برای حفظ وحدت و جلوگیری از تفرق، فعالیت سایسی جدی انجام دهند اعلام کرد: «در حال حاضر حزب موتلفه اسلامی نفیا یا اثباتا در مورد نامزدها اظهارنظر نمی‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین