کد خبر: ۸۲۱۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

لیگ برتر فوتبال در سال آینده با VAR؟

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اقدامات لازم برای برگزاری لیگ برتر در سال آینده با سیستم VAR فراهم و در فصل آینده لیگ برتر فوتبال، مسابقات با تجهیز ورزشگاه به سیستم VAR برگزار شود.
لیگ برتر فوتبال در سال آینده با VAR؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فراکسیون ورزش مجلس با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

وی افزود: در این نشست پیرامون سه موضوع بحث و تصمیم‌گیری شد. یکی حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر؛ یکی موضوع VAR و سوم تعیین تکلیف باشگاه‌های فاقد پروانه حرفه‌ای. درباره حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال لیگ برتر تصمیم بر این شد تا مسابقات این لیگ از این پس با ظرفیت کامل برای حضور تماشاگران برگزار شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین تصمیم گرفته شد تا اقدامات لازم برای برگزاری لیگ برتر در سال آینده با سیستم VAR فراهم و در فصل آینده لیگ برتر فوتبال، مسابقات با تجهیز ورزشگاه به سیستم VAR برگزار شود.

وی افزود: درباره باشگاه‌های فاقد پروانه حرفه‌ای تصمیم بر این شد تا باشگاه‌هایی که هنوز این پروانه را دریافت نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به اخذ آن اقدام کنند و بنا شد تا در هفته آینده طی جلسه‌ای که برگزار خواهد شد گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای این منظور به فراکسیون ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین