کد خبر: ۸۲۱۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۲

ماجرای استفاده پلیس از خودروی آب‌پاش برای مقابله با مردم زلزله‌زده در خوی!

یک خبرگزاری دولتی نوشته است که "پلیس برای متفرق کردن برخی افراد که در کار توزیع اقلام کمکی میان زلزله‌زدگان خوی اخلال ایجاد کرده‌ بودند، وارد عمل شده است."
ماجرای استفاده پلیس از خودروی آب‌پاش برای مقابله با مردم زلزله‌زده در خوی!
آفتاب‌‌نیوز :

اخیرا در برخی کانال‌های خبری، مطلبی مبنی بر «استفاده از آبپاش پلیس علیه زلزله زدگان در شهر خوی» منتشر شده است که خبرگزاری ایسنا در واکنش به آن نوشته است: پیگیری‌ها حاکی از آن است که مردم برای دریافت کمک به محوطه انبار هلال احمر شهر خوی مراجعه کرده بودند و کمک‌های زیادی هم از جمله پتو و چادر میان آنها توزیع شده بود اما به دلیل ازدحام جمعیت در انبار در حال شکسته شدن بود. همچنین هجوم برخی به سمت اقلام کمکی باعث پخش شدن وسایل در محوطه شده بود. تعدادی نیز با نیروهای هلال احمر درگیر شده بودند که به همین دلیل پلیس برای متفرق کردن این افراد از آبپاش استفاده کرده است.

ایسنا افزوده است: در سطح شهر هم برخی افراد سودجو حضور دارند و پتو و چادر را به زور از مردم یا نیروهای امدادی می‌گیرند و باعث شده‌اند که بخشی از این کمک‌ها به شکل شایسته به دست مردم نرسد. همین تعداد معدود به همه سازمان‌ها مراجعه می‌کنند و باعث شده‌اند که در توزیع کمک‌ها میان مردم اخلال ایجاد شود.

گفتنی است که در جریان زلزله خوی تاکنون سه نفر کشته و صداها نفر زخمی شده اند. همچنین گفته شده که خسارات زیادی به خانه های مردم وارد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین