کد خبر: ۸۲۱۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

دستگیری عاملان تیراندازی با انگیزه اختلاف حساب ملکی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری ۳ نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان رودان با انگیزه اختلاف حساب زمین کشاورزی و ملکی خبر داد و گفت: خوشبختانه در این درگیری به کسی آسیبی وارد نشده است.
دستگیری عاملان تیراندازی با انگیزه اختلاف حساب ملکی
آفتاب‌‌نیوز :

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۱ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از یک نزاع منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهرستان رودان، با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند با توجه به سرنخ های موجود سه متهم دخیل در این درگیری را در سطح شهرستان شناسایی و آن ها را در عملیات‌هایی جداگانه و منسجم دستگیر کنند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه خوشبختانه در این درگیری آسیبی به افراد وارد نگردیده و شلیک اسلحه شکاری به سمت منطقه بی خطر صورت گرفته، تصریح کرد: برابر بررسی های صورت گرفته و اظهارات متهمان، انگیزه این نزاع اختلافات ملکی و اختلاف حساب بر روی یک قطعه زمین کشاوری و باغ صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی انجام خواهد داد و افرادی که امنیت روانی جامعه را به خطر بیاندازند با برخود قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین