کد خبر: ۸۲۲۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
به مناسبت ۱۲ بهمن در حرم مطهر

قالیباف: اگر اشتباهی کنیم، مردم به ما نقد و اعتراض می‌کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران با باور و اراده قیام خود را شروع کرد و بدون شک عزت امروز کشور را مدیون امام (ره) و شهدا هستیم.
قالیباف: اگر اشتباهی کنیم، مردم به ما نقد و اعتراض می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ۴۴ سال گذشته نشان دادیم که هر جا ایستادیم و مقاومت کردیم، به موفقیت رسیدیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه) در مراسم ۱۲ بهمن در حرم امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امروز ۱۲ بهمن و چهل و چهارمین سالروز ورود امام بعد از چندین سال تبعید به کشور است. امروز روزی بود که امت انقلابی و متدین ایران عزیز ما امام خودش را در جوار شهدا به آغوش کشید.

وی افزود: دیدار امام و امت تاریخی‌ترین لحظه برای همیشه ایران اسلامی بوده است. بنده این روز را به یکایک شما برادران و خواهران خودم تبریک عرض می‌کنم، همچنین میلاد باسعادت امام جواد (ع) را تبریک عرض می‌کنم همچنین فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع)، ماه رجب و اعیاد این ماه را به همه شما مؤمنین اهل بیت عرض تبریک و تهنیت دارم. از اینجا باید به روح شهدا، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سیدالشهدای مدافعین حرم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درود بفرستیم. در واقع شهدا بودند که با خون خود انقلاب اسلامی ایران و کشور عزیز ما را در سایه امنیت قرار دادند و ما باید در مسیر انقلاب، اسلام، راه امام و تحت تدابیر مقام معظم رهبری به مسیر حرکت مان ادامه دهیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: همچنین باید درود بفرستیم بر روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره)، امامی که برای غیر خدا هیچ کلامی نگفت و هیچ گامی برنداشت، امامی که در عصر مظلومیت دین و معنویت چه در جهان اسلام و چه در این کره خاکی که تحت سیطره کمونیسم و امپریالیسم بود، با تکیه بر خداوند و سنت‌های الهی از درون حوزه‌های علمیه قیام کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل توانست روحیه مبارزه و وحدت را به جوامع اسلامی بدمد و عزت امروز مسلمین و احیای مجدد اسلام مرهون امام و شهداست. در حقیقت امروز در جوار امام و شهدای انقلاب اسلامی جمع شده ایم، برای اینکه با آنان بیعت کنیم و همچنین بیعت مجددی با مقام معظم رهبری داشته باشیم.

وی گفت: در ستاد دهه فجر که مراسم‌هایی را در این ایام در نظر گرفته اند همه ما باید شاد باشیم و در کنار هم به این روز فرهنگی افتخار کنیم و به این نکته توجه داشته باشیم که همه ما مسئولین خادم و خدمتگذار مردم هستیم و اگر کاری انجام می‌دهیم، یک وظیفه محسوب می‌شود زیرا این انقلاب متعلق به مردم است و مردم صاحب واقعی آن هستند. این اساس رویکرد ما در دهه فجر انقلاب اسلامی و همه امور است.

قالیباف تصریح کرد: خدا را شاکریم انقلاب برای اهدافی که در آن حرکت کرده است، استقلال، آزادی و عدالت را مورد توجه قرار داده است، برای آن هزینه‌ها دادیم و بدون شک به این اهداف به صورتی که باید برسیم نرسیده ایم، اما در مسیر هستیم و در حال حرکتیم. همچنین در ذیل حاکمیت دینی به پیش می‌رویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم هیچ معنایی ندارد. انقلاب اسلامی بدون حضور مردم اسلامی نیست و مردم اساس این انقلاب هستند زیرا آنان هستند که در میدان حضور دارند و احکام دینی را پیاده سازی می‌کنند. اگر ما اهداف انقلاب را متوازن پیش نبریم و یک شکل کاریکاتوری از آن بسازیم، این مسیر درست نیست.

وی تاکید کرد: اگر اشتباهی کنیم، مردم ناظر بر ما هستند و به ما نقد و اعتراض می‌کنند و اینها باورهای ما از انقلاب اسلامی است. این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ۴۴ سال گذشته نشان دادیم که هر جا ایستادیم و مقاومت کردیم، به موفقیت رسیدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین