کد خبر: ۸۲۲۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
هیچکس نمی‌تواند من را تکان دهد/ مگر اینکه حکم اخراجم را بدهند

گل‌محمدی: همه گوش کنند! مسائل بودار و مشکوک است/با من خبری از جام نیست

سرمربی پرسپولیس گفت: با من یک سال و نیم از جام خبری نیست چراکه نمی‌خواهند قهرمان شویم. از هفته بعد هم با بازیکنان امید به مسابقات می‌روم.
گل‌محمدی: همه گوش کنند! مسائل بودار و مشکوک است/با من خبری از جام نیست
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک، اظهار داشت: قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی‌رود. مسائلی که به وجود می‌آید خیلی بودار و مشکوک است. شاید اگر من سرمربی پرسپولیس نبودم این اتفاقات رخ نمی‌داد. آقای تاج، آقای افشاریان، آقای مهدی، آقای درویش و همه گوش کنند. این جام‌های فلزی در باشگاه زیاد است و احتیاجی به این جام‌های فلزی نداریم. جام شرف را بردیم و بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند. آن‌ها ثابت کردند که باشرف هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یک سال و نیم با این باشگاه قرارداد دارم. هیچکس نمی‌تواند من را از این تیم تکان دهد. نه هیئت‌مدیره و نه آقای درویش. چون مردم پشت این تیم هستند. یک سال و نیم من جام نمی‌گیرم. واقعا عذرخواهی می‌کنم از همه‌ی شما. می‌دانم که چه حس و حالی دارید. با من یک سال و نیم از جام خبری نیست. از هفته‌ی بعد هم با بازیکنان امید به مسابقات می‌روم. مگر اینکه حکم اخراجم را بدهند.

سرمربی پرسپولیس همچنین بیان داشت: در این هفته‌ها هم در داخل تیم و هم بیرون تیم اتفاقاتی رخ می‌دهد. می‌دانند چه کسی را داور بگذارند. وقتی اسم منصوریان آمد یکی از من پرسید چطور است، من فقط سر تکان دادم. می‌دانند چه کسی را برای بازی بگذارند. واقعا جای تاسف دارد برای همه‌ی کسانی که تصمیم گرفتند این اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد. ولی یک سری چیز‌ها هست که نمی‌توانید بگیرید. ممکن است جام فلزی را بگیرید، اما شرف و غیرت و مردانگی را نمی‌توانید بگیرید. مردم پشت این تیم هستند. صحبت‌های فوتبالی زیادی ندارم. همین‌طور ادامه می‌دهیم و با امید‌ها وارد مسابقات می‌شویم.

گل‌محمدی در پایان گفت: هیچکس اراده‌ای ندارد که تیمی خاص قهرمان شود. اراده این است که تیم ما نتیجه نگیرد و این هم به این خاطر است که من سرمربی پرسپولیس هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
4
0
بگو وزیر قبلی بیاد حل میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین