کد خبر: ۸۲۲۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

رحمتی: VAR از نان شب واجب‌تر است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: VAR از نان شب هم برای ما واجب‌تر است و هرچه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود.
رحمتی: VAR از نان شب واجب‌تر است
آفتاب‌‌نیوز :

سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. زمانی که پرسپولیس ۱۱ نفره بود، هدف ما مشخص بود و روی مسائل خود کار کردیم و نگذاشتیم بازی پرسپولیس شکل بگیرد. من صحنه مشکوک به آفساید را ندیدم و شرایطی پیش آمد که بازی تحت تاثیر اخراج بیرانوند قرار گرفت.

وی ادامه داد: زمانی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد. من صحنه را ندیدم، اما گفتند که آن صحنه آفساید بود و بیرانوند نباید اخراج می‌شد. به هر حال شرایطی پیش آمد که بازی تحت تاثیر آن اخراج قرار گرفت. در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم. در ادامه با تعویض‌هایی که داشتیم خواستیم روند بازی را به سود خود تغییر دهیم، اما این اتفاق رخ نداد. شاید بخشی از ایراد از من باشد، اما نیمه دوم و ۲۰ دقیقه پایانی را کامل از دست دادیم و فشاری که باید به پرسپولیس می‌آوردیم را نیاوردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد که به آنها خسته نباشید می‌گویم. به شاگردان خودم هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم اگر پرسپولیس ۱۰ نفره نمی‌شد ما برنده می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک یادآور شد: این اتفاق در فوتبال طبیعی است. عملاً انگیزه تیم‌هایی که ۱۰ نفره می‌شوند، بیشتر می‌شود. در این بازی پرسپولیس میزبان بود و از حمایت هوادارانش هم بهره می‌برد. ما هم در بین دو نیمه به بازیکنان خود گفتیم که احتمال دارد داور بخواهد تصمیم گذشته‌اش را جبران کند. به بازیکنان تک اخطاره تذکر دادیم که با احتیاط بازی کنند. ما کمی دست به عصا شدیم و فکر می‌کنم انگیزه پرسپولیس هم برای ماندن در صدر جدول باعث شد که نتوانیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم.

رحمتی درمورد درخواست هواداران برای حضور VAR در فوتبال ایران، تصریح کرد: VAR از نان شب هم برای ما واجب‌تر است و هرچه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود. تیم ما هم در هفته‌های پیش کم از داوری آسیب ندیده است. همه تیم‌ها مسلماً متضرر شده‌اند. مهمترین کاری که فدراسیون باید انجام دهد این است که به جامعه داوری کمک کند. چیزی که به فوتبال ما کمک می‌کند و داوران را از فشار خارج می‌کند آوردن VAR است. البته من صحنه امروز اخراج را واقعاً ندیدم، ولی به کل مجموعه داوری و آقای منصوریان تبریک می‌گویم که تحت تأثیر جو و اعتراضات قرار نگرفتند. چیزی که ما نیاز داریم VAR است چون تنها دلخوشی مردم همین فوتبال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین