کد خبر: ۸۲۲۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

وزیر ارشاد درباره شکایت از رائفی‌پور چه گفت؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین روند شکایت از علی‌اکبر رائفی‌پور گفت: ایشان صحبت‌های خود را تصحیح کرده و ابهام‌زدایی شده است.
وزیر ارشاد درباره شکایت از رائفی‌پور چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه رونمایی از نشان «قلم مقدس» در تالار رودکی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره اینکه شکایت از علی‌اکبر رائفی‌پور به کجا رسید؟ اظهارداشت: ما می‌خواستیم ابهام‌زدایی شود که الحمدالله ایشان آمد و صحبت‌های خود را تصحیح کرد.

چندی پیش فیلمی کوتاه از سخنان علی‌اکبر رائفی‌پور منتشر شده که طی آن، اظهاراتی علیه جامعه موسیقی کشور مطرح می‌شود. انتشار این موجب اعتراضات هنرمندان موسیقی شد؛ بهزاد عبدی دبیر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در اعتراض به این فیلم اعلام کرد که در صورتی که ایشان(رائفی‌پور) رسمی از هنرمندان موسیقی این کشور، عذرخواهی نکند، دیگر هیچ مسئولیتی را برای موسیقی عزیز کشورم، قبول نخواهم کرد و استعفای خود را از این مسئولیت اعلام می‌دارم.

همچنین سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به انتشار این کلیپ درباره موسیقی در فضایی مجازی، واکنش نشان دادند و خواستار پیگیری شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از انتشار این فیلم ضمن ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی به جامعه هنری نجیب ایران را بر نمی‌تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین