کد خبر: ۸۲۲۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
برنامه‌ریزی کرده‌اند که تیمی خاص قهرمان شود

درویش: از الان به سپاهان تبریک می‌گویم!

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که لیگ برتر فوتبال "برای قهرمانی یک تیم خاص، برنامه‌ریزی شده است. "
درویش: از الان به سپاهان تبریک می‌گویم!
آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از تساوی هفته هجدهم این تیم مقابل آلومینیوم اظهار کرد: این ششمین هفته است. من شاید در سه هفته گذشته، پشت هم به رئیس فدراسیون، دبیرکل، نایب رئیس و کمیته داوران مراجعه کرده‌ام و گفته‌ام که خطا و پنالتی‌هایی به اشتباه علیه ما گرفتند. بهانه آن‌ها این بود که VAR نیست. سوال من این است که اگر VAR بیاید، باز هم داور وسط قرار است برود و صحنه را ببیند و تصمیم بگیرد؟ اگر بنا نباشد حق را به ما بدهند، فرقی نمی‌کند. ضمن این که مگر وقت اضافه را VAR اعلام می‌کند؟ بازی هفته گذشته ۱۷ دقیقه وقت اضافه داشت، اما ۷ دقیقه اعلام شد.

نمی‌توان کسی که خود را به خواب زده بیدار کرد!
او افزود: کسی که خواب است را می‌توان بیدار کرد، اما کسی که خودش را به خواب زده را محال است. من باید به آن طراحانی که برنامه‌ریزی کردند پرسپولیس طی ۶ هفته به حقش نرسد، تبریک بگویم. بنای آن‌ها این است که یک تیم خاص قهرمان شود و پرسپولیس نشود. من گفتم که هیچ تیمی، فوتبالی نمی‌تواند پرسپولیس را ببرد، ولی من نمی‌توانم اختیار ماورای فوتبال را داشته باشم.

روسای فدراسیون گفتند حق با توست
مدیرعامل پرسپولیس گفت: من در مجلس، روسای فدراسیون را دیدم. آن‌ها به من گفتند که حق با تو است. من گفتم که ۶ هفته حق با من است، ولی ۲ امتیاز به ما بدهید. این که می‌گویید حق با توست، مشکلی را حل می‌کند؟

درویش در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از تیمی خاص، سپاهان است؟ توضیح داد: باید بروید و بپرسید. یک هفته، می‌تواند اتفاق داوری باشد، اما شش هفته غیرطبیعی است و حتما دلیلی دارد. متاسفانه در فدراسیون کسی پاسخگو نیست. شکایت هم بکنیم، تاثیری ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به قضاوت داور در بازی با آلومینیوم اعتراض می‌کنند؟ بیان کرد: به نظر شما نباید اعتراض کنیم؟ اولا صحنه اخراج بیرانوند که آفساید بود، دوما صحنه خطرناکی نبود و سوما این که چهار بازیکن ما در صحنه اخراج حضور داشتند. وقتی پنالتی شیخ اعلام نشد، وقتی پنالتی روی ترابی اعلام نشد، علت آن‌ها چه بود؟ داور هم مقصر نیست چرا که او تابع اوامری است که به او ابلاغ می‌شود. این داور اشتباه کرد، داوران بازی‌های قبلی چرا اشتباه کردند.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: رئیس فدراسیون ادعای رفاقت نمی‌کند، این موضوع‌ها را پیگیری نمی‌کند. احتمالا اولویت آن‌ها چیز دیگری است.

اولویت‌شان فوتبال نیست
درویش ادامه داد: احتمالا اولیت‌شان فوتبال نیست. اگر اولویتشان فوتبال باشد یک بار یک کاری انجام می‌دهند. از هفته گذشته تاکنون چه تغییری انجام شده و داور سعی کرده که درست عمل کند.

از همین الان به سپاهان تبریک می‌گویم
او در پاسخ به این سوال که آیا با این اوضاع داوری از وضعیت بازی با سپاهان در جام حذفی نگران نیست، بیان کرد: اصلا نیازی به نگرانی نیست. قرار نیست بگذارند ما برنده شویم. هواداران امروز از ما حمایت کردند. ما فکر می‌کردیم باید فوتبالی برنامه‌ریزی کنیم، ولی وقتی نتایج غیرفوتبالی رقم می‌خورد، از آقای گل‌محمدی چه توقعی می‌توان داشت؟ مدیر و بازیکن هم نقشی ندارد. اگر قرار باشد نتایج بیرون از زمین تعیین شود، داور و عواملش هم تابع آن هستند. من از همین الان تا جام تمام نشده به سپاهان تبریک می‌گویم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: اصلا بنا شد که دیگر به باشگاه ربطی نداشته است. وقتی شما ورزشگاه را اجاره می‌کنید، اقلام داخل آن را هم اجاره می‌دهند. به نظرم انحراف فوتبال این است که افکار را معطوف به VAR کنند. اگر VAR بود، داور وسط باید تصمیم بگیرد. تو را به خدا این‌قدر نگویید VAR تا مردم فکر کنند اگر باشد، تمام دردهایمان دوا می‌شود. وقت اضافه را که داور محاسبه می‌کند.

درویش افزود: من نمی‌گویم VAR نباشد چرا که از الزامات است، ولی می‌گویم اساسا تصمیم این نیست که کسی که فوتبال بهتری بازی می‌کند، برنده شود. اگر فردا VAR بیاید و دوباره همین بود، باید چه بگوییم؟ آن زمان باید از فرد تصمیم‌ساز که برنامه‌ریزی می‌کند بپرسیم که تصمیمشان چیست تا تیم را برای آن آماده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین