کد خبر: ۸۲۲۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
کشتی آزاد تورنمنت زاگرب

غافلگیری امامی مقابل حریف آمریکایی با کسب مدال نقره

دارنده مدال برنز وزن ۷۴ کیلوگرم جهان در اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی در فینال با نتیجه ۳-۳ مغلوب نولف آمریکایی شد و به مدال نقره بسنده کرد.
غافلگیری امامی مقابل حریف آمریکایی با کسب مدال نقره
آفتاب‌‌نیوز :

تورنمنت اوپن کرواسی درحالیکه رکورد جالبی در تعداد شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده، از صبح امروز (۱۲ بهمن) در زاگرب آغاز شد. این رقابت‌ها اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ است.

تیم کشتی آزاد ایران با سه نماینده در ۵ وزن اول این رقابت‌ها حضور داشت که هر سه نفر نیز به فینال رسیدند. بعد از آنکه رضا اطری در فینال وزن ۶۱ کیلوگرم موفق به شکست با ضربه فنی نارانخو نارمانداخ مغول شد، یونس امامی در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم مقابل جیسون نولف آمریکایی قرار گرفت. در وقت اول در پی اخطار کم‌کاری به نولف، این کشتی‌گیر با زیرگیری موفق به خروج پای امامی از تشک شد و به یک امتیاز رسید. وقت اول با همین نتیجه به سود نولف تمام شد.

نولف که عملکرد خیلی خوبی مقابل امامی داشت در وقت دوم دو امتیاز دیگر هم گرفت و سه یک پیش افتاد. کشتی‌گیر آمریکایی خیلی هوشیارانه از امامی امتیاز گرفته و تلاش زیادی برای حفظ آن داشت با این وجود امامی تا ثانیه آخر به دنبال کسب امتیاز بود و نتیجه را ۳-۳ مساوی کرد، اما به دلیل امتیاز درشت‌تر نولف، او برنده این کشتی شد و امامی به نقره این رقابت‌ها بسنده کرد.

درحالیکه کایل دِیک در ترکیب تیم ملی آمریکا در این تورنمنت حضور ندارد، نفر سوم جهان در سال ۲۰۲۲ با عبور از کوجیرو شیگا از ژاپن، تیموراز سالکازانوف از اسلواکی و جوزف لاوالی از آمریکا به نیمه‌نهایی رسید و در این مرحله نیز فضلی ایلماز ترک را مغلوب کرد تا فینالیست شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین