کد خبر: ۸۲۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۸:۳۲
در پی برگزاری تظاهرات خودجوش دانشجويان ايران در حمايت از مردم غزه:

مصر نماينده حافظ منافع ايران در قاهره را فرا خواند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی تجمع اعتراض‌آميز خودجوش روز دوشنبه دانشجويان در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران كه در اعتراض به جنايت رژيم صهيونيستی در غزه برگزار شد، مصر نماينده ايران در اين كشور را فرا خواند.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، وزارت امور خارجه مصر روز سه شنبه نماينده ديپلماتيک ايران را در قاهره فرا خواند و مراتب اعتراص اين كشور را به برپايی تظاهراتی در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران به وی ابلاغ كرد. 

وزارت امور خارجه مصر در بيانيه‌ای خود تاكيد كرد كه مصر اعتراض خود را به برگزاری تظاهرات نزديک دفتر ديپلماتيک مصر در تهران به اطلاع نماينده اين كشور در قاهره رسانده است.
 
صدها تن از دانشجويان دانشگاه‌های سراسر كشور بعد از ظهر دوشنبه در اعتراض به جنايت رژيم صهيونيستی در غزه و همكاری مصر با اين رژيم تجمع اعتراض‌آميزی را در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران برگزار كردند. 

در بيانيه وزارت امور خارجه مصر همچنين از آنچه درج مقالات در برخی روزنامه‌های ايران و حمله به سياست‌ها و رهبری مصر ناميد، انتقاد شد. 

پس از قطع روابط ايران با مصر در سال 1980در اعتراض به اقدام اين كشور در به رسميت شناختن رژيم صهيونيستی دو كشور تنها دفاتر حافظ منافع در پايتخت‌های دو طرف داير كرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین