کد خبر: ۸۲۲۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
بارش برف و باران در تهران از امشب

هواشناسی ۱۳ بهمن ۱۴۰۱/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه

 کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از یکشنبه وارد کشور می‌شود همچنین امشب در تهران شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
هواشناسی ۱۳ بهمن ۱۴۰۱/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

«امین‌حسین نقشینه» روز پنجشنبه درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز برای استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، شمال و غرب هرمزگان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش‌ها ادامه پیدا می‌کند.

کارشناس هواشناسی گفت: با گذر سامانه بارشی از نوار شمالی کشور برای استان‌های شمالغرب، غرب، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و مناطقی از آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و به تدریج قزوین، تهران، همدان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان و چهارمحال و بختیاری و نیز شاهد بارش خواهیم بود. این بارش‌ها به صورت باران و برف همراه با وزش باد رخ می‌دهد.

نقشینه به خبرگزاری ایرنا گفت: فردا (جمعه) برای مناطقی از شمال‌شرق، شمال‌غرب، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه جدید بارشی اواخر وقت شنبه و در روز یکشنبه برای مناطقی از شمال‌غرب و غرب کشور، به‌ویژه در نوار مرزی بارش برف و باران را ایجاد خواهد کرد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: دوشنبه برای شمال‌غرب، مناطقی از غرب و دامنه ارتفاعات البرز غربی و زاگرس غربی بارش خواهیم داشت.

نقشینه گفت: فردا (جمعه) برای مناطق شمال‌غرب، خراسان مرکزی، جنوب تهران و سمنان وزش باد نسبتا شدید را پیش‌بینی کرده‌ایم. جمعه و شنبه در شمال‌غرب کشور کاهش محسوس دما بین پنج تا هفت درجه خواهیم داشت که البته از یکشنبه به تدریج برای شمال‌غرب افزایش دما آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که امروز و فردا –جمعه و شنبه- درخلیج فارس، شنبه خلیج فارس و دریای عمان و یکشنبه دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود، تصریح کرد: امروز بعدازظهر در تهران شاهد افزایش ابر خواهیم بود و در اواخر وقت امشب برای تهران بارش برف و باران پیش‌بینی شده و برای فردا نیز تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید خواهد داشت که موجب کاهش دما نیز خواهد شد.

نقشینه افزود: بیشینه دمای تهران امروز ۱۱ درجه سانتی‌گراد و فردا ۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما در تهران برای امروز و فردا چهار درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
5
ده درصد پیش بینیهای کارشناسان ما درست ازآب درمیاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین