کد خبر: ۸۲۲۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

همه چیز درباره بهترین سن تزریق فیلر

اگر می‌خواهید بدانید بهترین سن برای بوتاکس و تزریق فیلر چه سنی است، پاسخ این خواهد بود؛ بهترین سن برای تزریق فیلر زمانی است که چین و چروک‌ها در پوست شما واضح هستند. با این حال، اگر بیشتر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید پوست جوان خود را حفظ کرده و همیشه شاداب به نظر برسید، باید تزریق فیلر پیشگیرانه را انجام دهید.
همه چیز درباره بهترین سن تزریق فیلر
آفتاب‌‌نیوز :

فیلر‌ها ابزاری شگفت‌انگیز برای جلوگیری و معکوس کردن علائم پیری هستند، آن‌ها می‌توانند به گونه‌ها حجم دهند، لب‌های نازک را حجیم کنند و چین و چروک‌های ناحیه میانی و پایینی صورت را صاف کنند. اما چه سنی برای شروع تزریق فیلر مناسب است؟ در این مقاله به بررسی سن مناسب برای تزریق فیلر صورت، فیلر گونه و لب می‌پردازیم.

پیشگیری از پیری با تزریق فیلر

سنی که بیشتر زنان از فیلر‌ها استفاده می‌کنند بین ۴۰ تا ۵۴ سال است. طبق گزارش سالانه انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، این محدوده سنی بیشترین درمان با فیلر را دریافت کرده است. در این سنین بدن کلاژن و الاستین بسیار کمی تولید می‌کند، بنابراین فیلر‌ها یک جایگزین مؤثر در این زمان هستند. به همین دلیل است که زنان و مردان ۴۰ و ۵۰ ساله زیادی را می‌بینیم که به تزریق روی می‌آورند و روند پیری را به عقب برمی‌گردانند.

سن مناسب برای تزریق فیلر

بدن هر کس با سرعت متفاوتی بالغ می‌شود. صرف نظر از سن شما، اگر فکر می‌کنید آماده شروع یک سری تزریق فیلر پوستی هستید، زمان مناسبی است. تزریق فیلر در سنین پایین حتی قبل از مشاهده چین و چروک، خطوط، افتادگی پوست و حجم از دست رفته ممکن است غیرضروری به نظر برسد، اما در واقع، این مرحله بهترین زمان برای شروع یک رژیم ضد پیری با فیلر تزریقی است. تزریق فیلر در این سنین می‌تواند از بروز علائم ناخواسته در وهله اول جلوگیری کند و مدت زمان بیشتری شما را جوان نگه دارد.

تزریق فیلر در دهه ۲۰

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند از فیلر‌ها در سنین پایین‌تر استفاده کنند که ممکن است برای برخی افراد عجیب به نظر برسد. با این حال، اگر قصد دارید از تزریق فیلر برای مقابله با علائم پیری استفاده کنید، اواسط دهه ۲۰ سن بسیار خوبی برای شروع است، زیرا پوست شما در این سن کلاژن کمتری دارد.

البته تزریق فیلر در دهه ۲۰ همیشه نباید به منظور کاهش علائم پیری و خلاص‌شدن از شر چین و چروک باشد. فیلر‌ها به طور گسترده‌ای در بین جوانان برای حجم دادن بیشتر به برخی از قسمت‌های بدن مانند لب‌ها و گونه‌ها استفاده می‌شود. فیلر لب و فیلر گونه از پر طرف‌دارترین انواع تزریق فیلر در سنین پایین است.

همه چیز درباره بهترین سن تزریق فیلر

تزریق فیلر در دهه ۳۰

برخی از افراد در دهه ۳۰ ممکن است تعدادی چین و چروک یا خطوط ریز در پوست صورت خود داشته باشند، اما ممکن است واقعاً نیازی به تزریق فیلر نداشته باشند. با این حال، ۳۰ سالگی سن خوبی برای شروع فیلر‌های پیشگیرانه است. در این سن، پوست شما حجم بیشتری از دست داده و خاصیت ارتجاعی کمتری پیدا می‌کند. فیلر‌ها حجم بیشتری به پوست می‌دهند و روی پر کردن خطوط و چین و چروک‌ها کار می‌کنند، آن‌ها برای کمک به پوست در تولید کلاژن و کاهش علائم پیری ایده‌آل هستند.

تزریق فیلر در دهه ۴۰

بیشتر افراد در دهه چهل خود زمانی فیلر‌ها را انتخاب می‌کنند که می‌خواهند نتایج سریع و قابل توجهی داشته باشند، زیرا سایر درمان‌ها ممکن است به خوبی فیلر‌ها کارساز نباشند. فیلر‌ها می‌توانند پیری و ظاهر چین و چروک‌های جدید و خطوط ریز را کاهش دهند؛ بنابراین هنگامی که همراه با بوتاکس استفاده می‌شوند، می‌تواند به بیماران کمک کنند جوان‌تر به نظر برسند و پوست آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری تقویت کنند.

چرا باید از فیلر استفاده کنیم؟

اینکه کدام نوع فیلر را انتخاب کنید به اهداف درمانی شما بستگی دارد. بسته به سن و نگرانی‌های خود، ممکن است به دنبال نتایج متفاوتی از فیلر‌ها خود باشید. فیلر‌ها در رده‌های سنی مختلف برای اهداف زیر تزریق می‌شوند.

جلوگیری

حتی قبل از اینکه خطوط و چروک‌ها روی پوست شما ظاهر شوند، فیلر‌ها می‌توانند گزینه خوبی برای جلوگیری از تشکیل آن‌ها در آینده باشند. فیلر‌ها پوست را حجیم و صاف می‌کنند و احتمال ایجاد چین و چروک را کاهش می‌دهند.

بهبود شکل

از فیلر‌ها می‌توان برای تقویت فرم صورت استفاده کرد. اگر ساختار استخوانی صورت شما ظاهری را که می‌خواهید به شما نمی‌دهد، تزریق فیلر می‌تواند به شکل ظریفی قسمت‌های صورت شما را تغییر دهد. به عنوان مثال، فیلر‌های لب می‌توانند شکل و حجم لب‌ها را تحت تأثیر قرار دهند. به طور مشابه، تزریق فیلر گونه و سایر نواحی صورت می‌تواند حجم بیشتری در ناحیه تحت تزریق ایجاد کند.

ضد پیری

حقیقت این است که با افزایش سن خطوط و چین و چروک، حجم از دست رفته و افتادگی پوست افزایش می‌یابد. پس از ظاهر شدن این مشکلات، می‌توان از فیلر‌ها برای حجیم و صاف کردن مؤثر پوست استفاده کرد. علاوه بر این اثر فوری، فیلر‌ها بدن را تحریک می‌کنند تا به طور طبیعی کلاژن تولید کند، که روندی است که با افزایش سن کند می‌شود. این تولید کلاژن باعث ایجاد ظاهری جوان‌تر در پوست می‌شود.

همه چیز درباره بهترین سن تزریق فیلر

تفاوت بوتاکس و فیلر

بوتاکس‌ها پرکننده نیستند، اما نتیجه مشابهی با فیلر‌ها دارند. در حالی که بوتاکس ماهیچه‌ها را شل می‌کند و به جلوگیری از چین و چروک‌های جدید کمک می‌کند، شما همچنان ظاهری قدیمی خواهید داشت. تزریق فیلر حجم از دست رفته را جبران کرده و به بازیابی ظاهر جوان‌تر کمک می‌کند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید بدانید بهترین سن برای بوتاکس و تزریق فیلر چه سنی است، پاسخ این خواهد بود؛ بهترین سن برای تزریق فیلر زمانی است که چین و چروک‌ها در پوست شما واضح هستند. با این حال، اگر بیشتر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید پوست جوان خود را حفظ کرده و همیشه شاداب به نظر برسید، باید تزریق فیلر پیشگیرانه را انجام دهید. دهه ۲۰ بهترین سن تزریق فیلر، فیلر گونه و لب برای افزایش حجم و دهه ۳۰ بهترین سن تزریق فیلر برای کاهش اثرات پیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین