کد خبر: ۸۲۲۵۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

آقاتهرانی: فضای مجازی را به طاغوت سپردیم!

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از سفارشات دینی ماست، گفت: قوانین در حوزه عفاف و حجاب بدون مشکل و محکم هستند، ولی امروز نیازمند افزایش توجه مردم به امر به معروف و نهی از منکر هستیم.
آقاتهرانی: فضای مجازی را به طاغوت سپردیم!
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی امشب جمعه ۱۴ بهمن‌ماه در سومین شب جشن انقلاب که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در مسجد امام حسین (ع) خیابان توحید برگزار شد، اظهار کرد: در چهل و چهارمین سالگرد اتفاقی هستیم که توانستیم طی آن حکومت را از طاغوت بگیریم. اگرچه بیش از ۴۰ سال است حکومت از طاغوت گرفته شده، ولی یک دهه فضای مجازی را به طاغوت سپردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع بی‌حجابی مطرح کرد: ۳۲ دستگاه در دولت با موضوع عفاف و حجاب مرتبط هستند که گزارش عملکرد آن‌ها توسط مجلس شورای اسلامی خواسته شده است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از سفارشات دینی ما است، عنوان کرد: قوانین در حوزه عفاف و حجاب بدون مشکل و محکم هستند، ولی امروز نیازمند افزایش توجه مردم به امر به معروف و نهی از منکر هستیم.  موضوع عفاف و حجاب نیازمند یک فعالیت فراتر از دولت و مجلس است و برای بهبود شرایط باید تمام مردم پای کار بیایند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی برخورد با آقازاده‌های خارج از کشور، خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، برای رسیدگی به مسئولینی است که جرمی مرتکب شده‌اند و شکایت‌های مردمی از مسئولین در این کمیسیون برسی می‌شود و سپس به قوه قضائیه منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت فعلی شرایط خیلی بهتری از دولت قبلی دارد، مدعی شد: دولت دوازدهم تمام صندوق‌های خزانه‌ای کشور را خالی کرده بود، ولی دولت سیزدهم توانست بسیاری از مشکلات به وجود آمده در دولت قبل را کنترل کند.

آقاتهرانی در خصوص وضعیت فعلی آموزش و پرورش، یادآور شد: خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش نیز نسبت به این مشکلات آگاه و دغدغه‌مند که امیدواریم با اجرای طرح‌های مختلف ازجمله طرح امین شرایط را بهبود بخشیم.  یکی از اشتباهاتی که در حوزه آموزش و پرورش در سال‌های اخیر مرتکب آن شده‌ایم، رها کردن دانش آموزان در فضای مجازی در سال‌های محدودیت‌های کرونایی و عدم حضور دانش آموزان در مدارس بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین