کد خبر: ۸۲۲۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

همدستی خانوادگی مالباخته با سارق حرفه‌ای منزل!

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارق حرفه ای منزل با همدستی اعضای خانواده مالباخته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.
همدستی خانوادگی مالباخته با سارق حرفه‌ای منزل!
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال سرقت اسناد و مدارک ملکی از یک واحد مسکونی در یکی از محلات شهر ملایر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد که مالباخته با تعدادی از اعضای خانواده اش بر سر ارثیه پدری اختلاف دارند بنابراین این فرضیه که سرقت توسط یکی از اعضای خانواده انجام شده باشد نیز محتمل به نظر می رسید.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران با استفاده از شیوه و شگردهای تخصصی و پلیسی، از ارتباط دو نفر از اعضای خانواده مالباخته با یکی از سارقان حرفه ای منزل مطلع شدند.

ساکی تصریح کرد: ماموران در ادامه متهم را شناسایی و در یک عملیات غالگیرانه وی را دستگیر کردند و متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت اسناد و مدارک در قبال دریافت مبالغی از طرف یکی از اعضای خانواده مالباخته اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه اسناد و مدارک سرقتی کشف و به مالباخته تحویل شد، افزود: کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه از دستگیری سارق خانه باغ ها حین سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها در سطح شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرانجام متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه حین سرقت از خانه باغی دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به شش فقره سرقت از خانه باغ ها و فروش اموال مسروقه اعتراف کرد که در ادامه ماموران خریدار اموال مسروقه را نیز شناسایی و دستگیر کردند و هر دو متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری پنج نفر اعضای باند سرقت اشجار توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت و قطع اشجار از اراضی و باغات روستاهای شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سرانجام سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده به چندین فقره سرقت و قطع اشجار با همدستی دو نفر دیگر و فروش اموال مسروقه اعتراف کرد و ماموران در ادامه دو نفر همدست متهم و دو نفر خریدار اموال مسروقه را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین