کد خبر: ۸۲۲۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

هر چه سریع‌تر این اپلیکیشن‌ها را از روی تلفن‌همراهتان پاک کنید

فروشگاه‌های Google Play و App Store پر از اپلیکیشن های فیک ChatGPT شده است. اگر آن‌ها را از روی گوشی خود حذف نکنید، تمام اطلاعاتتان دزدیده می‌شود!
هر چه سریع‌تر این اپلیکیشن‌ها را از روی تلفن‌همراهتان پاک کنید
آفتاب‌‌نیوز :

جامعه هکرها با سوءاستفاده از محبوبتی که ربات چت ChatGPT به‌دست آورده، می‌خواهند روی آن موج‌سواری کنند. بر همین اساس شاهد انتشار اپلیکیشن های فیک ChatGPT در دو فروشگاه پلی استور گوگل و اپ استور اپل هستیم. برنامه‌هایی که می‌توانند تمام اطلاعات شخصی شما را به‌سرقت ببرند و باید از آنجا دوری کنید!

غیرمنتظره نبود که افراد سودجو بخواهند از ربات چت محبوب شرکت OpenAI سوءاستفاده کنند. این برنامه‌های فیک در حالی که کاربران را فریب می‌دهند، پشت صحنه اطلاعات و فایل‌های شخصی آن‌ها را هم سرقت می‌کنند. این برنامه‌ها همچنین اشتراک‌های ماهانه‌ای با هزینه بسیار بالا را هم در اختیار کاربران گذاشته‌اند.

هر چه سریع‌تر این اپلیکیشن‌ها را از روی تلفن‌همراهتان پاک کنید

آنطور که وب‌سایت Top۱۰VPN می‌گوید، صدها چت جی‌پی‌تی فیک در گوگل پلی و اپ استور وجود دارد. علیرغم اینکه ربات چت شرکت OpenAI هنوز در قالب یک نسخه تحت وب در دسترس قرار گرفته و هیچ اپلیکیشن رسمی ندارد، هکرها نسخه‌های تقلبی را توسعه داده‌اند که کاربران زیادی هم آن‌ها را روی گوشی خود نصب کرده‌اند! اما اسم این اپلیکیشن‌ها چیست؟

اپلیکیشن های فیک ChatGPT روی اندروید
AI Chat Companion
ChatGPT ۳: ChatGPT AI
Talk GPT – Talk to ChatGPT
ChatGPT AI Writing Assistant
Open Chat – AI Chatbot App
اپلیکیشن های فیک چت جی‌پی‌تی روی آی او اس
Open Chat – AI Chatbot
Wisdom AI – Your AI Assistant
Chat AI: Personal AI Assistant
Alfred – Chat with GPT ۳
TalkGPT – Talk to ChatGPT
Write For Me GPT AI Assistant
Genie – GPT AI Assistant
بسیاری از خدماتی که به‌صورت رایگان توسط ربات چت جی‌پی‌تی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، با مبالغ هنگفتی توسط این اپلیکیشن‌های جعلی به کاربران ارائه می‌شود. به‌طور مثال یکی از اپلیکیشن‌ها هفتگی ۲۹۰ دلار از کاربرانش می‌خواهد که جمعاً سالانه ۱۵ هزار دلار خواهد بود! در حالی که تمام امکانات نسخه رایگان ChatGPT را ارائه می‌کند! اگر هم به امکانات بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید از نسخه پولی چت جی‌پی‌تی پلاس خود کمپانی OpenAI استفاده کنید که با ماهانه ۲۰ دلار ارائه می‌شود.

گجت‌نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین