کد خبر: ۸۲۲۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

همچنان خبری از هیئت داوران نیست/ کیومرث پوراحمد به پردیس ملت نیامد

در روز سوم چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم «پرونده باز است»، «سرهنگ ثریا» و «عطرآلود» در سینما رسانه اکران شدند.
همچنان خبری از هیئت داوران نیست/ کیومرث پوراحمد به پردیس ملت نیامد
آفتاب‌‌نیوز :

سومین روز چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در حالی به پایان رسید که هنوز از نام اعضای هیئت داوران بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره خبری نیست.

در روز سوم جشنواره نمایشگاه عکس۱+۴۰ که شامل مرور چهل سال جشنواره فیلم فجر است، امروز در گالری پردیس سینمایی ملت با حضور دبیر جشنواره افتتاح شد.

مجتبی امینی که برای افتتاح نمایشگاه عکس «چهل به اضافه یک» به سینمای رسانه آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره انصراف فیلمسازان خارجی از حضور در این جشنواره گفت: صاحبان آثار برای حضور در جشنواره ثبت نام کرده‌اند و حق پخش و حق رایت پرداخت شده و همه چیز به صورت حرفه‌ای اتفاق افتاده است. همه چیز ما بر اساس پروتکل‌های جهانی رقم خورده و با پخش کننده‌های معتبر تفاهم‌نامه امضا شده است و حتما نمایش داده خواهند شد.

ساعاتی پیش از این اظهارات امینی، عادل‌العربی و بلال فلاح کارگردان‌های فیلم «شورشی» از حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام بی‌اطلاعی و انصراف کردند.

در این روز کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم سینمایی «پرونده باز است» در نشست رسانه‌ای فیلمش حاضر نشد و علی قائم‌مقامی درباره عدم حضور این کارگردان گفت: دوست داشتم آقای پوراحمد هم در این جلسه حضور داشته باشند و حتی امروز هم از ایشان خواستم که حضور داشته باشند، اما نیامدند و به هر حال نظرشان این بود که در این جلسه حضور نداشته باشند و نظرشان محترم است.

با توجه به اینکه «سرهنگ ثریا» روایتگر یک قصه واقعی است، شخصیت اصلی این فیلم سینمایی (ثریا عبدالهی) و جمعی از اعضای خانواده افرادی که سالهاست در کمپ اشرف اسیر فرقه رجوی شده‌اند نیز در پردیس سینمایی ملت حاضر شدند و به تماشای فیلم «سرهنگ ثریا» نشستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین