کد خبر: ۸۲۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۳
شهردار تهران خطاب به وزیر ارشاد:

مدیریت گذشته شهرداری مقصر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهردار تهران ضمن ابراز تأسف از اظهارات وزير ارشاد در رابطه با آسيب‌ديدگی تئاتر شهر گفت: «مديريت گذشته شهرداری بايد در اين رابطه پاسخگو باشد نه مديريت فعلی». 

به گزارش خبرنگار اجتماعی آفتاب، محمد باقر قاليباف صبح امروز در حاشيه بهره‌برداری از 53 پروژه عمرانی شهرداری منطقه 8 در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با اظهارات اخير وزير ارشاد در رابطه با سهل انگاری شهرداری تهران در نگهداری از مجموعه تئاتر شهر گفت: «قصد نداشتم اين حرف را با رسانه‌ها بزنم ولی وقتی مصاحبه آقای وزير را خواندم از اظهارات ايشان در رابطه با مديريت فعلی شهرداری خيلی متأسف شدم». 

وی با بيان اينكه سخنگوی شهرداری در موقع مناسب حتماً توضیحات لازم را ارائه خواهد كرد، ‌ادامه داد: «يک تيم فنی برای بررسی وضعيت تئاتر شهر اعزام شد و طبق بررسی‌های انجام گرفته هيچ خسارتی به سازه تئاتر شهر وارد نشده است». 

قالیباف با بیان اینکه سوالم از وزير محترم آن است كه بگويند خاک‌برداری مجموعه وليعصر در چه دوره‌ای انجام گرفته است، افزود: «در دوره مديريت من اين اتفاق نيفتاده است.مدتهاست آقای نوريان در حال پيگيری مسأله از وزارت ارشاد است.مجموعه هنرمندان با احداث مجموعه فرهنگی وليعصر در اينجا مخالف هستند.وزارت ارشاد بيايد اعلام موضع كند و بگوید موافق يا مخالف است». 

وی ادامه داد: «تنها كاری كه توانستم برای جبران خرابكاری گذشته انجام بدهم ايجاد يک ديوار حائل بود تا بيش از اين خسارت وارد نشود. پروژه همينطور معطل مانده است. از روزی كه تصمصيم گرفتند اينكار را انجام بدهند؛ كار از اساس اشتباه بوده است.اين مسأله ربطی به ايستگاه مترو ندارد چرا که ايستگاه مترو در شمال تئاتر در حال اجرا است.عمليات عمرانی آن تمام شده است». 

وی خاطرنشان كرد: «ضمن آن كه محلی كه هم اكنون برای احداث مجموعه وليعصراختصاص يافته است در گذشته متعلق به مترو بوده است اما به منظور اجرای اين پروژه كاربری اين نقطه به صورت غيرقانونی تغيير كرده است». 

قاليباف خطاب به وزير ارشاد گفت: «می‌‌خواهم به آقای وزير عرض كنم مديريت قبلی به عنوان مسئول آغاز و انجام اجرای اين كار غيراستاندارد بايد پاسخگو باشند نه مديريت فعلی».

وی ادامه داد: «با اين وجود داريم تلاش می‌كنيم با ديوار حائلی كه گذاشته شده است خسارت‌ بيشتری به مجموعه تئاتر شهر وارد نشود و منتظريم پروژه تعيين وضعيت شود كه بالاخره اين پروژه اجرا می‌شود يا خير و صراحتا می‌گویم مثل پروژه منوريل صادقيه بايد تصميم گرفته شود كه پايه‌های آن بايد جمع شود يا احداث آن ادامه يابد.بايد تصميم بگيرند تا بنده به عنوان شهردار بتوانم اجرا كنم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین