کد خبر: ۸۲۲۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

بیش از ۵۰۰ هزار پرونده راکد در دادگستری مازندران امحاء شد

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در ده ماهه سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار فقره پرونده موجود در بایگانی راکد دادگستری مازندران امحا شد.
بیش از ۵۰۰ هزار پرونده راکد در دادگستری مازندران امحاء شد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام اکبری با اشاره به بازدید‌های مختلف از حوزه‌های قضایی از جمله بایگانی‌های راکد و حجم بالای پرونده‌ها در بایگانی راکد حوزه‎های قضایی استان مازندران، بیان کرد: روسا و دادستان‌های هر حوزه قضایی باید نظارت لازم درمورد پالایش پرونده‌های موجود و ارسال پرونده‌ها به استان داشته تا بتوان بخش بزرگی از فضای فیزیکی هر دادگستری و بخشی از بایگانی‌های راکد آزاد و فضای بیشتری برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.

وی تلاش تمامی کارکنان دستگاه قضایی استان را برای انجام این امر مهم ضروری دانست و تاکید کرد: این نوع برنامه‌ها و تلاش‌ها می‌تواند در پیشبرد دیگر اهداف دستگاه قضایی مثمر ثمر باشد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: در ۱۰ ماه سال جاری، یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۲۳ فقره پرونده ثبت اطلاعات فرم در رایانه، یک میلیون و ۷۴ هزار و ۱۲۰ فقره پرونده نیز اسناد ضروری اسکن و ۵۴۷ هزار و ۶۶۸ فقره پرونده امحا شد که در مجموع یک هزارو ۹۶ متر مساحت اداری با مدیریت معاون فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی، معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی و همکاری روسا و دادستان‌های استان آزاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: برنامه ما این است که با تلاش تمامی همکاران تا پایان سال بتوانیم تمامی پرونده‌ها را پالایش و پرونده‌های عادی و غیرقابل استفاده را امحا کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین