کد خبر: ۸۲۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۷ - ۰۱:۰۶
دبیر کل حزب موتلفه مطرح کرد:

مرعشی دروغ می‌گوید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دنبال ادعای امروز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مبنی بر دفاع آقایان عسگراولادی، باهنر، حبیبی از «دولت وحدت ملی» و ناکارآمدی احمدی نژاد در اداره کشور، دبیر کل حزب موتلفه طرح این مطالب را خلاف واقع و کذب محض دانست.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به ادعای سخنگوی حزب کارگزاران افزود:«آقای مرعشی مطرح کرده‌اند که «آقایان عسگراولادی، باهنر، حبیبی به جامعه روحانیت رفتند و با ارائه گزارش واقع‌بینانه از اوضاع کشور به این نکته پافشاری کردند که نه کشور با این رئیس جمهور و سیاست‌های آن قابل اداره کردن است و نه اینکه احمدی‌نژاد قابل اصلاح شدن می‌باشد» ولی نکاتی که آقای مرعشی به آنها اشاره کرده‌اند واقعیت ندارد و کذب محض است و نباید آقای مرعشی برای جا انداختن تئوری وحدت ملی مطلوب اصلاح‌طلبان، به چنین گزارش خلافی تکیه کند».

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره دیدگاه حزب موتلفه درباره اوضاع کشورخاطرنشان کرد:«داوری حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص اوضاع کشور و سیاستهای دولت نهم غیر از آن چیزی است که به آقای مرعشی گزارش کرده‌اند و به همین ترتیب مؤتلفه اسلامی در هیچ محفل رسمی یا غیر رسمی عبور از احمدی‌نژاد را مطرح نکرده است».
حبیبی در ادامه افزود:«سیاست حزب مؤتلفه اسلامی همگرایی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری دهم است، البته پیشنهاد مشخص ما برای آغاز گفت‌وگوها به شرط بودن است. لذا همانطور که آقای عسگراولادی فرموده‌اند؛ اصولگرایان برای گفت‌وگو و همگرایی هیچ شرطی را برای تعامل خود قرار نداده‌اند».

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد:«اصولگرایان آماده یک رقابت سالم، اخلاقی و جدی با دوم خردادیها هستند پروژه دولت وحدت ملی آنطور که در ذهن آقای مرعشی و برخی دوم خردادیها هست به اصل رقابت آسیب وارد می‌کند و بازی کردن با رأی مردم است».
 
حسین مرعشی امروز در مقاله‌ای با عنوان «ظهور و افول طرح دولت وحدت ملی» نوشته بود: «عسگراولادی، باهنر و حبیبی گفتند: احمدی‌نژاد قابل اصلاح نیست».

لازم به ذکر است که حسین مرعشی در نوشته‌ای که امروز در ارگان این حزب منتشر کرد به این نکته نیز اشاره نمود که طرح دولت وحدت ملی در واقع راهی آبرومندانه برای نجات اصولگرایی و اصولگرایان از وضع موجود تلقی می‌شد. طراحان این ایده برای گریز از افتادن در یک انتخابات دوجانبه که در یک طرف آقای احمدی‌نژاد و در سوی دیگر یک اصلاح‌طلب نظیر سیدمحمد خاتمی باشد به ارائه این ایده اقدام کردند. هرچند چنین ایده‌ای کمک بزرگی به برون‌رفت کشور از بحران‌های موجود می‌کرد ولی بیش از کشور اصولگرایان فرصت می‌یافتند تا در پناه چنین طرحی، خود را از موضع پذیرش مسوولیت‌های دولت نهم برهانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین