کد خبر: ۸۲۲۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
تبلیغات

انواع بوتاکس در کلینیک زیبایی آوان

چروک‌های عمیق و عمودی بین دو ابرو که به آن خط اخم گفته می‌شود تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد، این خطوط به این دلیل به خط اخم معروف شده است که به فرد ظاهری ناراحت و عصبانی می‌دهد. دلایل ایجاد خط اخم چیست؟
انواع بوتاکس در کلینیک زیبایی آوان
آفتاب‌‌نیوز :

قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید به مدت طولانی، کشیدن سیگار، تغییر مکرر حالت چهره و افزایش سن. بهترین روش برای درمان و از بین بردن خط اخم تزریق بوتاکس است. بوتاکس می‌تواند با فلج کردن ناحیه مورد نظر چروک‌ها را از بین برده و ظاهری جوان‌تر به فرد دهد. بهتر است پیش از اینکه خط اخم عمیق شود یا حتی ایجاد شود (به منظور پیشگیری) اقدام به تزریق بوتاکس کنید تا نتیجه بهتری حاصل گردد. از دیگر مزایای تزریق بوتاکس برای رفع خط اخم بدون نقاهت بودن آن است یعنی می‌توانید بعد از تزریق به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید همچنین هزینه مقرون به صرفه‌ای نسبت به جراحی دارد.

بوتاکس لب

تزریق بوتاکس به لب می‌تواند مزیت‌های گوناگونی برای شما داشته باشد که عبارتند از: بهبود چین و چروک‌های بالا و پائین لب، کشیدن گوشه‌های لب به سمت بالا (لیفت گوشه‌ی لب)، حجیم و پرتر شدن لب‌ها و هدیه کردن یک لبخند زیبا به شما.  بوتاکس لب نه تنها باعث برجستگی لب می‌شود بلکه فرم لب شما را نیز تغییر داده و شکل دلخواه درمی آورد. نحوه‌ی تزریق بوتاکس به لب این گونه است که پزشک با توجه به نواقصی که وجود دارد مناطق مورد نظر را انتخاب کرده و با استفاده از تکنیک‌های پزشکی بوتاکس را تزریق می‌کند. این روش معمولاً دارای عوارض کمی است و اگر به شکل صحیح انجام شود تنها عوارض جای تزریق ایجاد می‌شود که بعد از چند روز از بین خواهد رفت.

انواع بوتاکس در کلینیک زیبایی آوان

بوتاکس چشم گربه‌ای

چشم‌هایی با گوشه‌ی کشیده که به چشم گربه‌ای معروف است محبوبیت و طرفداران زیادی بین افراد دارد. در گذشته تنها با انجام عمل‌های جراحی میسر می‌شد و راه حل دیگری وجود نداشته است. اما امروزه با روش‌های ساده و غیر جراحی مانند تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای انجام می‌شود و دیگر مجبور به تحمل دشواری‌های بعد از جراحی و البته هزینه‌های سنگین آن نیستید. پزشک با توجه به افتادگی پلک و مدل چشم فرد نواحی مورد نظر را مشخص می‌کند  تزریق انجام می‌شود و بعد از تزریق  می‌توانید نتیجه را همان لحظه مشاهده کنید، اما نتیجه نهایی یک هفته بعد از تزریق حاصل می‌گردد.

انواع بوتاکس در کلینیک زیبایی آوان

تزریق بوتاکس یکی از ایمن‌ترین روش‌ها برای جوان سازی و از بین بردن چین و چروک‌ها می‌باشد، اما باید در مراکز معتبر، از برند‌های دارای تاییدیه  و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن بهترین دستگاه‌های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما می‌باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت‌ها با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین