کد خبر: ۸۲۲۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
منچسترسیتی و فرصتی که از دست رفت؛

تیر خلاص هری‌کین به شاگردان گواردیولا

آخرین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست منچسترسیتی به پایان رسید.
تیر خلاص هری‌کین به شاگردان گواردیولا
آفتاب‌‌نیوز :

آخرین بازی از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال انگلیس در شرایطی برگزار شد که شاگردان آنتونیو کونته در غیاب او و در خانه پذیرای یاران پپ گواردیولا بودند.

منچسترسیتی که برای بیشتر نشدن فاصله‌اش با آرسنال صدرنشین نیاز به ۳ امتیاز این دیدار داشت با آرایش ۱-۳-۲-۴ به زمین رفت هر چند بر اساس نتایج کسب شده قبلی، سیتی معمولاً در زمین تاتنهام نتایج خوبی را کسب نکرده و به دنبال این بودند تا در این دیدار روند کنونی را تغییر دهند.

تاتنهام که در هر ۴ دیدار قبلی خانگی خود برابر سیتی پیروز شده بود این‌بار نیز در دقیقه ۱۵ و بر روی اشتباه مدافعان سیتی توسط هری‌کین به گل رسید تا شماره ۱۰ تاتنهام، هیجان را به سکو‌های ورزشگاه بکشاند.

تلاش دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا تاتنهام با برتری یک بر صفر به رخکتن برود. در نیمه دوم شاگردان گواردیولا به دنبال جبران نتیجه و میزبان نیز به دنبال حفظ برتری خود در خانه بود، در دقایق پایانی این بازی کریستین رومرو در دقیقه ۸۷ به دلیل خطا بر روی بازیکن سیتی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا میزبان دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

شاگردان گواردیولا با آنکه در این دیدار ۶۷ درصد مالک توپ و میدان بودند، اما در نهایت بر خلاف روند بازی با همان نتیجه یک بر صفر نتیجه را واگذار کردند تا شانس نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین را از دست بدهند. کونته در این بازی به دلیل عمل جراحی خود فرصت حضور در کنار زمین را نداشت و از طریق تصاویر تلویزیونی روند کار بازیکنان خود را دنبال می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین