کد خبر: ۸۲۳۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

قدردانی صفوی از فرمان عفو رهبری

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل‌ قوا گفت: با فرمان رهبری برای آزادی هزاران زندانی مسایل اخیر، ایشان توطئه و سحر فضای مجازی علیه ملت و کشور را شکستند.
قدردانی صفوی از فرمان عفو رهبری
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی رحیم صفوی استاد جغرافیای سیاسی و ژئواستراتژی در مراسمی که به مناسبت نکوداشت وی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: افتخار کنیم زیر پرچم اسلام نفس می کشیم و کار و خدمت می کنیم. نسل اول انقلاب زحمت کشید و ۴۴ سال کشور را به اینجا رساند و گام دوم و چهل سال دوم با شما جوانان است. ما تا اینجا زورمان بیشتر نرسید. خدا را شاکرم که دلم را به نور علم ، دانش و قرآن روشن کرد.

وی با یادی از اساتید خود در این دانشگاه گفت: بیش از ۷۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه تربیت مدرس است که این یک افتخار است. این دانشگاه اساتید شجاع، خرمند ، مومن و وفادار به مردم و انقلاب تربیت کرده است و خدا را شاکرم که آنچه آموختم به آن عمل کردم. از جغرافیای سیاسی در آمایش سرزمینی در جنگ و امنیت ملی، در جنگ افغانستان و عراق و در برابر آمریکایی ها استفاده کردم.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: اگر آمریکایی ها حاج قاسم را ترور می کنند یعنی شکست استراتژیک در منطقه متحمل شدند. یکی از عوامل شکست شان در عراق و افغانستان، جمهوری اسلامی ایران بود، البته آنها عوامل نفوذی شان در ایران هستند و صهیونیست ها هم هستند و رخنه کرده‌اند، اما من تلاش کردم به آنچه آموختم عمل کنم. معتقدم علم و دانش منشاء کمال انسان است. اگر علم را کاربردی کنیم، ملت را به رفاه و آسایش می رسانیم و به اوج فرهنگ و تمدن اسلامی تا ۵۰ سال آینده دست پیدا کنیم.

وی‌ گفت: ما در دو مرحله در پانصد سال قبل یکی در دوره صفویه و یکی‌ با پیروزی انقلاب به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تمدن سازی کردیم.

صفوی در ادامه گفت: از فرمان عفو رهبری در ارتباط با مسایل اخیر که هزاران زندانی را آزاد کردند، تشکر می‌کنم. رافت و حکمت حضرت آقا بی بدیل است، حضرت آقا یک دل مهربان و فکر راهبردی دارند و با این فرمان توطئه و سحر فضای مجازی را شکستند. ما در فضای مجازی شکست خوردیم و آنها بردند، اما می توانیم خودمان را بالا بکشیم. حضرت آقا در این جنگ ترکیبی و شناختی که علیه ملت و کشور راه انداختند با این فرمان ملت و عزیزان این ملت را خوشنود کردند.

وی‌افزود: امیدوارم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ما جواب کسانی که می‌گفتند داریم انقلاب و تغییر انجام می دهیم را بدهند. اگرچه ما مشکلات داریم اما بدانیم که اروپایی ها ۵۰۰ سال تشکیل حکومت دادند ما ۴۰ سال است این راه را شروع کردیم. ما در دولت سازی و اقتصاد و سیاست خارجی توانمندی بیشتری را به دست خواهیم آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین