کد خبر: ۸۲۳۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

سرقت نگهبان از انبار‌های کالا در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری نگهبان یک انبار کالا که با همکاری همدستش مرتکب سرقت‌هایی به ارزش ۱۰میلیارد کرده بودند، خبر داد.
سرقت نگهبان از انبار‌های کالا در جنوب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت از انبار کالا در محدوده خیابان فدائیان اسلام، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت که در نتیجه با انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی مشخص شد که سارق در یکی از انبارهای آن محدوده، سابقه کار نگهبانی داشته که با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود:‌ با ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه این افراد شناسایی شد که پس از انجام هماهنگی‌ با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت:‌ متهم در جریان بازجویی‌ها به چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد. همچنین کارشناسان ارزش اموال مسروقه را مورد ارزیابی قرار دادند که ارزش آن بیش از ۱۰میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری متهم دیگر پرونده نیز در دستورکار قرار دارد خاطرنشان کرد: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و متهم به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین