کد خبر: ۸۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

هلاکت اشرار مسلح در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت دو نفر از اشرار مسلح طی درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.
هلاکت اشرار مسلح در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "مرتضی جوکار" در تشریح جزئیات این خبرگفت: با انجام اقدامات ویژه پلیسی مشخص شد سه نفر از اشرار مسلح قصد ایجاد ناامنی و اقدامات کور مسلحانه در منطقه را دارند.

جانشین انتظامی استان افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات لازم مسیر تردد این اشرار را شناسایی و بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و اقدام به رصد و پایش منطقه کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: اشرار مسلح با یک دستگاه خودرو پژو فاقد پلاک از مسیرجاده فرعی وارد محور اصلی شده که با مشاهده ماموران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و بدون توجه به اخطار های پلیس به سمت ماموران انتظامی تیراندازی میکنند.

وی با بیان اینکه ماموران جان برکف انتظامی پس از تیراندازی اشرار به صورت مسلحانه، با آنها درگیر شدند، افزود: در این درگیری دو نفر شرور مسلح به هلاکت رسیده و شرور دیگر در صحنه دستگیر می شود.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: پس از پایان درگیری، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو ، دو قبضه سلاح کلاش به همراه 9 تیغه خشاب و 208 فشنگ جنگی ، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه، شوکر برقی، اسپری فلفل،کلاه پوششی و پلاک خودرو نیز از اشرار کشف شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: ماموران انتظامی استان با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت، قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی علیه شهروندان را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین