کد خبر: ۸۲۳۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

فرار یک امتیازی پیکان از مازندران/ تداوم روز‌های بدون برد نساجی با مطهری

نساجی برای پنجمین هفته متوالی در لیگ برتر موفق به ثبت پیروزی نشد و این بار برد یک بر صفر آن‌ها با گل شرزود تمیروف از بین رفت.
فرار یک امتیازی پیکان از مازندران/ تداوم روز‌های بدون برد نساجی با مطهری
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تساوی یک بر یک حاصل شد.

نساجی بعد از چهار بازی بدون برد که همراه با سه باخت شده بود، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز خانگی داشت. آن‌ها در نیمه اول صاحب توپ و میدان هم بودند، اما حملات‌شان به گل منجر نشد و بی‌دقتی مهاجمان و عملکرد خوب خط دفاعی پیکان مانع از فروپاشی دروازه مظاهری شد.

در نیمه دوم خیلی زود گل نخست به ثمر رسید. حامد شیری در دقیقه‌ی ۴۹ از روی نقطه پنالتی زننده گل اول بازی بود و خودش را در جدول گلزنان ۶ گله کرد. این گل باعث شد تا شاگردان مجتبی حسینی برای جبران گل خورده پیش بکشند.

شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی پیکان در دقیقه ۶۹ از اشتباه ایوب کلانتری استفاده کرد و پیش از رسیدن علیرضا حقیقی با تک‌ضربه‌ای دقیق گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرد. او بعد از زدن گل دوم خود در این فصل پیراهنش را از تن درآورد و خوشحالی شیخ دیاباته را هم تقلید نمود تا نشان دهد چقدر از زدن این گل خوشحال است.

بازی با همان نتیجه یک بر یک تمام شد تا همانند دیدار رفت پیکار نساجی و پیکان برنده نداشته باشد. قرمزپوشان با تجربه پنجمین بازی بدون برد، ۲۲ امتیازی شد و موقتا در همان جایگاه دهم باقی ماند. خودروسازان نیز با تجربه چهارمین هفته بدون باخت ۲۱ امتیازی شد و فعلا در همان پله دوازدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، علی داوران، حامد شیری، صابر حردانی، سیداحمد موسوی، رضا جعفری و عبدالکریم اسلامی.

ترکیب ابتدایی پیکان: رشید مظاهری، سامان فلاح، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، امیر طاهر، منصور باقری، جواد آزاده، مهدی لطفی، شرزود تمیروف و ساسان حسینی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین