کد خبر: ۸۲۳۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
پای ولاهوویچ پس از ۱۱۵ روز به گلزنی باز شد

یوونتوس به نیمه بالای جدول برگشت

در شب گلزنی ستاره صرب خط حمله‌اش تیم فوتبال یوونتوس موفق به کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه شد تا به نیمه بالای جدول برگردد.
یوونتوس به نیمه بالای جدول برگشت
آفتاب‌‌نیوز :

پرونده بازی‌های هفته بیست‌و‌یکم سری A ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری یک دیدار میان تیم‌های سالرنیتانا و یوونتوس بسته شد که این بازی را یوونتوس با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

یوونتوس که بعد از کسر ۱۵ امتیاز از امتیازاتش در این فصل سری A (به دلیل تخلفات مالی) حال و روز خوبی ندارد، با گلزنی دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد. این اولین گل ستاره صرب در لیگ ایتالیا پس از ۱۱۵ روز بود.

پس از او هموطنش فیلیپ کاستیچ دومین گل یوونتوس را در آخرین دقیقه نیمه اول به ثمر رساند. تنها دو دقیقه پس از بازگشت دو تیم از رختکن‌ها پس از استراحت بین دو نیمه گذشته بود که ولاهوویچ دومین گل خود و سومین گل بانوی پیر را به ثمر رساند تا این تیم پس از سه هفته ناکامی متوالی (۲ شکست و یک تساوی) در لیگ، دوباره رنگ پیروزی را ببیند.

یووه با این نتیجه ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از مونتزا که تنها تفاضل گلش کمتر از بیانکونری است، به رده دهم جدول صعود کرد. این در حالیست که راه‌راه‌پوشان تورین هنوز ۱۳ امتیاز با رده چهارم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و ۳۰ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

در جدول رده‌بندی مسابقات، ناپولی ۵۶ امتیازی صدرنشین بلامنازع است و پس از آن به ترتیب تیم‌های اینتر با ۴۳ و رُم با ۴۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. لاتزیوی ۳۹ امتیازی هم در جایگاه چهارم ایستاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین